Japonská značka má široké portfólio SUV a crossoverov. Kým pre Európanov navrhuje kompaktné modely, pre americký trh má na výber niekoľko veľkorozmerných.
Je to neuveriteľné, ale Lexus LBX je v podstate prezlečenou Toyotou Yaris Cross. Lenže prémiová značka si dala záležať aby ste to nespoznali.
Nová verzia vlajkovej lode Lexusu skombinovala po prvýkrát základný a veľmi úsporný hybridný pohon so športovým paketom.
Lexus NX dostal novú verziu Overtrail. Tá prichádza s drsnejším imidžom. Nemusí to byť zlá voľba.
Pred 35 rokmi predstavila japonská Toyota na autosalóne v Detroite novú značku Lexus a s ňou aj model LS 400. Ako blesk z jasného neba sa zjavilo jedno z najlepších luxusných áut na svete.
Je obrovský a má len štyri sedadlá. Na čo je to dobré? Komfort, ktorý v ňom zažijete, vám neponúkne žiadna limuzína. Toto je vrchol blahobytu.
Je prekvapivé, že elektromobily sa s počtom hlásených problémov samotnými zákazníkmi ocitli na chvoste rebríčka spoľahlivosti.
Prémiové SUV s off-roadovými schopnosťami prešlo rukami firmy JAOS, ktorá zvýraznila jeho potenciál v teréne.
Lexus predstavuje zásadnú európsku novinku. Prémioví konkurenti na ňu zatiaľ nemajú odpoveď. Predpokladá, že z LBX sa stane bestseller.
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Elektrické modely Toyoty a Lexusu dostanú riadenie bez mechanického prepojenia volantu s kolesami. Zatiaľ sa však podobné pokusy skončili fiaskom.
Piata generácia japonského SUV prináša pre zákazníka voľbu hybridu, ktorú mu nie každá automobilka môže ponúknuť. Zároveň nerobí kompromisy v pohodlí a v kvalite.
Po štúdii elektrického hyperšportu Electrified Sport predstaví Lexus na autosalóne v Tokiu ďalšiu štúdiu. A nemusí byť sama.
Predchádzajúca generácia Lexusu GX má za sebou neuveriteľných 14 rokov kariéry. Tá nová s ňou preto nemá nič spoločné.
Už 5. júna predstaví Lexus svoje najmenšie SUV. Darí sa mu však stále tajiť dizajn aj techniku. Vylúčený nie je ani čistý elektromobil.
Lexus avizuje skorý príchod novej generácie off-roadu GX. Pôjde o veľkú premiéru, pretože ten súčasný má na konte už 13 rokov.
Toto má byť „Rolls-Royce“ medzi dodávkami. Na jeho tvary si ale budeme musieť chvíľu zvykať.
Toyota predala v roku 2022 spolu 10,5 milióna vozidiel a už tretí rok je automobilkou, ktorá predáva najviac áut na svete.
Akio Toyoda šéfoval Toyote od roku 2009 a úspešne ju previedol sériou vnútorných aj vonkajších kríz.
Zima skracuje dojazd elektrických áut v extrémnych prípadoch aj o polovicu. Mohol by pomôcť nápad Lexusu?