Krádeže áut sú stále lukratívnym biznisom. Toyota má však recept, ktorý dlhoprstým poriadne skomplikuje život.
V roku 2018 predstavil Lexus nový sedan ES, ktorý sa stal prvým sériovým autom, kde klasické zrkadlá nahradili kamery.
Veľkoobjemovým motorom budúcnosť nepraje. Mraky sa sťahujú dokonca aj nad atmosférickými 8-valcami v Lexusoch.
Kompaktný sedan Lexusu prichádza v novej generácii. Pôsobí športovejšie ako kedykoľvek predtým.
O atmosférických osemvalcoch nemusíte čítať len v historických knihách. Zatiaľ.
Japonské elegantné kupé prichádza po troch rokoch s modernizáciu, ktorá sa dotkne nielen vzhľadu a výbavy, ale aj techniky. Cieľom je umocniť zážitok z jazdy.
Ak máte po krk nemeckých SUV, Lexus vám ponúka vznešenú alternatívu. Jeho RX 450hL je jednoducho iný.
Hoci sa viacerí experti zhodujú na tom, že technológia autonómneho riadenia je zatiaľ len hudbou budúcnosti, Toyota a Lexus si veria.
Japonská automobilka patriaca pod Toyotu sa preslávila ako priekopník hybridných pohonov. Tie však v dnešnej dobe nemusia stačiť na splnenie prísnych emisných limitov.
Je to už niekoľko rokov, čo sa z ponuky prémiovej divízie Toyoty vytratil otvorený model. Čakať na nástupcu sa však oplatilo.
Ulice sú už plné malých SUV a crossoverov, no Lexus aj napriek tomu ponúka auto, ktoré zaujme na prvý pohľad. Okrem dizajnu však poteší aj jazdnými vlastnosťami.
Aj Lexus plánuje veľkú elektrickú ofenzívu. Hybridy stačiť nebudú. Svoju stratégiu Lexus Electrified zhmotnil do konceptu LF-30.
Detroitská premiéra konceptu Lexus LC Convertible nebola len výstrelom do tmy. Japonci naozaj prídu so sériovou otvorenou verziou krásneho kupé.
K prémiovým automobilkám patria aj imidžové projekty. Luxusná jachta s logom Lexusu poskytne rozprávkový luxus a výkon až 1 624 koní.
Po štyroch rokoch prichádza Lexus s modernizáciu veľkého SUV RX. Technika zostáva bez zmien, no Lexus sľubuje priateľskejší infotainment.
Chcete byť iný? Tak potom je tu celkom nový Lexus ES. Zaujímavá japonská alternatíva k nemeckým sedanom vyššej strednej triedy.
Súčasná generácia najmenšieho modelu japonskej prémiovej značky je na trhu už osem rokov. Nástupcu dostane najskôr v roku 2021. Pravdepodobne to už nebude hatchback a jazdiť bude na elektrinu.
Magazín Auto Express každoročne organizuje anketu spokojnosti britských motoristov so svojimi autami. Tento rok sa potvrdila dominancia japonských značiek, no nestratili sa ani tie európske.
Autonómna technológia má k dokonalosti ešte dlhý kus cesty pred sebou.Luxus si však trúfa na prielom.
Po modernizácii kupé RC inovoval Lexus aj ostrú verziu RC F. Dnes už vzácne atmosférické 8-valcové kupé teraz šprintuje na stovku za 4,5 sekundy.