Fascinujúce kupé Lexus LC ukazuje v Detroite podobu chystaného kabrioletu. Dostane plátennú strechu a do ponuky prémiovej japonskej značky konečne vráti otvorený model.
Minivany a pikapy nie sú v Európe práve trhákmi. Starý kontinent však nie je celý svet. Inde by teda prémiový Lexus mohol takúto príležitosť využiť.
Lexus ponúkne ako prvý na svete sériové digitálne spätné zrkadlo. Zatiaľ len na japonskom trhu, kde to už legislatíve umožňuje. Nosičom novej technológie bude sedan ES.
Po štyroch rokoch produkcie prichádza Lexus s modernizáciou kupé RC. Zmeny nie sú veľké, ale zlepšujú dizajn, stabilitu aj komfort.
Úžasný Lexus IS F poháňaný obrím päťlitrovým 8-valcom je dnes už minulosťou. No chystá sa nová zbraň. Použije pritom agregát z limuzíny LS 500. Menší zdvihový objem doženie dvojicou turbodúchadiel.
Menšie SUV od Lexusu, uvedené na trh v roku 2014, prekonalo všetky očakávania. V dobrej kondícii ho má udržať modernizácia. Novinkou sú napríklad megnetoreleogické tlmiče či rozhranie HMI s veľkým touchpadom.
Na ulici vyzerá, akoby ktosi ukradol koncept z autosalónu. Lenže toto je skutočné sériové auto. Okolie doslova magnetizuje a sedieť za jeho volantom je takmer nirvánou. Konkurencia môže len závidieť.
Predaje Lexusu v Európe rastú už štvrtý rok za sebou. Čiernou ovcou bol však sedan vyššej strednej triedy GS. Nahradí ho siedma generácia menej prémiového modelu ES. Ten po prvýkrát zavíta do Európy. Na zadný náhon však zabudnite.
Sedan vyššej strednej triedy GS definitívne skončí. Nahradí ho predajne úspešnejšie ES, aj keď s menej prémiovou koncepciou. A konečne zavíta aj na starý kontinent.
Kompaktný Crossver Lexus UX síce využíva platformu TNGA z Toyoty C-HR, no má autonómny dizajn, vlastný hybridný pohon, elektrickú štvorkolku E-Four, nový dvojlitrový agregát Dynamic Force a revolučnú „skriňu“ Direct Shift-CVT.
Ani Lexus nechce zmeškať boom triedy SUV a crossoverov. V Ženeve doplní veľký RX a menší NX tretí člen rodiny. Mestský crossover UX bude pravdepodobne vychádzať z Toyoty CH-R.
Každoročná štatistika spoľahlivosti firmy J.D. Power znovu dopadla najlepšie pre japonskú prémiovú značku Lexus. Jej už siedme víťazstvo za sebou je cenné aj preto, že do tohto ročníka sa zapojilo najviac respondentov za posledné tri roky.
Lexus v súčasnosti nevyrába žiaden kabriolet. To by sa však malo do dvoch rokov zmeniť. A to vo veľkom štýle. O strechu totiž príde luxusné kupé LC. Prémiová divízia Toyoty o tom už rozhodla.
Už-už to vyzeralo, že dni najmenšieho Lexusu sú definitívne spočítané. Kompaktný hatchbcak však predsa len dostane nástupcu. A bude prvým elektrickým Lexusom.
Klasické limuzíny strácajú na atraktivite. Veľké SUV však nedokážu ponúknuť ich komfort a dynamiku. Riešením by mohla byť blízka vízia Lexusu – crossover bez kompromisov.
Lexus rozširuje ponuku luxusného SUV RX o predĺženú verziu L. Bez ústupkov v dizajne a komforte teraz odvezie siedmich cestujúcich. Novinku predstavil na kalifornskom autosalóne v Los Angeles.
Lexus privezie na autosalón do Los Angeles predĺženú verziu svojho veľkého SUV RX. Dôvod? Tri rady sedadiel.
Tak toto asi nik nečakal. Prémiová divízia Toyoty vyrukovala v Tokiu s konceptom vlajkovej lode LS. Lenže tak trochu po funuse. Nová vrcholová limuzína nie je totiž na svete ani celý rok. Dôvod? Ten súvisí s autonómnym riadením.
Americká spoločnosť Consumer Reports zostavila tabuľku predpokladanej spoľahlivosti nových vozidiel. Údaje získala od približne 400 000 majiteľov najviac rok starých áut. Výsledkom štatistiky je potvrdenie renomé japonských značiek Toyota a Lexus.
Aj Lexus pracuje na autonómnom riadení. Po testovacej trati amerického vývojového centra Toyota Research Institute sa už preháňa biela vlajková loď LS 600 hL. Od tých bežných sa ale líši. Na streche má kamery a v interiéri dva volanty.