Lidl v Dánsku do konca roka 2028 prestane predávať cigarety a tabakové výrobky.
Diskontný reťazec otvoril v Pezinku už svoju 163. predajňu.
Obchodné reťazce si uvedomujú svoju zodpovednosť pri obmedzovaní plytvania potravinami.
Šéf potravinárskej komory Emil Macho prízvukuje, že jediný, kto na tom zarobí, budú reťazce.
Nastavuje nové štandardy marketingovej komunikácie potravín s ohľadom na deti.
Od marca prevezme vedenie Lidl Slovenská republika Zita Szlavikovics.
Má to však podmienku - nemôžu byť v ten čas otvorené všetky pokladne.
Do aplikácie Lidl Plus pribudne nová funkcionalita.
Nárast cien urýchľuje presun komunikácie so zákazníkmi do online priestoru.
„Ľudia sa v krízových časoch, na čo sme aj zvyknutí z minulých období, najviac uskromnia vo využívaní gastronomických služieb a v cestovaní,“ tvrdí sociologička.
Za nabíjanie Lidl účtuje základnú minimálnu sumu, ktorú zaplatíte aj keď v nej obsiahnuté kWh nevyčerpáte.
Veľké logistické centrum reťazca Lidl si zvolilo ako palivo budúcnosti vodík. Z prevádzky postupne vyradí batériové technológie.
Ceny chleba a pečiva boli na Slovensku posledných 15 rokov pomerne stabilné.
Spoločnosť sa pri propagácii produktov na Slovensku zamerá na online komunikáciu.
Ako by to vyzeralo, keby z predajní zrazu zmizli mikroténové sáčky?
Konzumácia produktov môže spôsobiť nepriaznivé zdravotné účinky, ako sú výkyvy nálad či únava.
Potraviny len ako doplnkový tovar. Spoločnosť Lidl má na Slovensku už dva outlety so spotrebným tovarom.
V piatok, nedeľu a pondelok cez veľkonočné sviatky v obchodných reťazcoch Billa, COOP Jednota ,Kaufland, Lidl a Tesco Slováci nenakúpia
V Nemecku to pred dvomi rokmi Lidl už s predajom áut skúšal. Pre veľký úspech si to zopakuje vo veľkom.
Slovenskô. Tak sa volá nová privátna značka reťazca Lidl.