Región charakterizujú hory, pasienky, termálne pramene, vodná priehrada a množstvo atrakcií. Tie sa spájajú pod značku Liptov v tvare červeného lichobežníka.
Len v roku 2017 Opel zásadne prepracoval logo blesku. A teraz tu máme ďalšiu zmenu.
Tri roky si vyžiadala modernizácia ikonického „erbu“ Porsche. Výsledok je však takmer nepostrehnuteľný.
Buckinghamský palác zverejnil oficiálne logo korunovácie kráľa Karola III.
Kvôli novému logu vyhľadávajú ľudia na Google neexistujúcu automobilku.
Automobilky síce predávajú menej áut, ale zato si mastia vrecká rekordnými maržami. K dodávateľom sú však rovnako skúpe.
S predstavením konceptu Vision 7S ukázla česká značka aj svoju novú vizuálnu identitu. Zmena prichádza v ťažkých časoch.
Je to len po ôsmykrát, čo vo svojej 109-ročnej histórii siahla automobilka na svoj znak.
Dacia predstavila nové logo už pred rokom. No až teraz však prichádza jeho čas.
Radnica ich bude využívať najmä pri prezentovaní aktivít, podujatí a diania v živote mesta. Autor návrhov ich mestu daroval.
Pôvodné logo malo upozorniť na vplyv Osmanskej ríše na Rakúsko-Uhorsko.
Logo má tvar štítu, ktorý chráni, dodáva silu a odvahu na bojovom poli.
Tento rok sa roztrhlo vrece s novými logami. Prispeje aj Dacia.
Automobilový svet zachvátila v posledných mesiacoch vlna zmien vizuálnej identity značiek. Najnovšie mení logo Dacia.
Podobne ako Peugeot sa aj Renault inšpiroval pri tvorbe nového loga minulosťou.
Symbol leva sprevádza Peugeot už od roku 1810. A nezmení sa na tom nič ani do budúcna.
Peugeot má nového šéfa a čoskoro aj stratégiu. Predstaví ju s novým logom.
Nadnárodný reťazec rýchleho občerstvenia opäť mení svoje logo. Naposledy prešiel na nový vzhľad v roku 1999.
Šéf Kie Ho-sung Song chce, aby kórejská automobilka chytila „druhý dych“. Zmenu má symbolizovať aj nové logo. Predstaví sa už na budúci rok.
Kurióznu zvolávaciu akciu ohlásila v USA automobilka Mercedes-Benz. Do servisu musia ísť všetky autá so svietiacom logom.