Ministerstvo zahraničných vecí predstavilo nového logo Slovenska. Má charakterizovať rôznorodosť, vynachádzavosť, vitalitu a autentickosť Slovenska a Slovákov.
Dizajnér Fero Mikloško sa radí medzi malú skupinu domácich dizajnérov, ktorým sa darí pravidelne prezentovať nové kolekcie.
Logo slovenského predsedníctva v Rade Európskej únie, ktorého autorom je 23-ročný študent a výtvarník Jakub Dušička, predstavili v pondelok v historickej budove SND
Jedna z najväčších prezentačných kampaní v histórii Slovenska. Aj tak by sa dalo označiť vytvorenie novej značky Slovenska, ktorou sa chce ukázať vo svete ako atraktívna krajina.
Seriál Pravdy s názvom Ako sa robí... postupne nazerá do zákulisia umenia a kultúry. V dnešnej časti si priblížime, ako sa robí logo.
Logo býva často prvá vec, čo padne do oka, keď prezentujete vlastnú krajinu v zahraničí, zdôrazňuje minister zahraničných vecí Miroslav Lajčák.
Novú éru chce ruský AutoVaz odštartovať pomocou dlhoočakávaného sedanu Lada Vesta. Jej význam zdôrazní prepracovaným logom. Ide už o piatu evolúciu známej plachetnice.
Premiéru kolekcie amerického dizajnéra Alexandra Wanga pre švédsky reťazec H&M si vo štvrtok užili hostia v newyorskom Harleme. Pravda.sk bola pri tom.
Automobilka Cadillac opäť vynovila svoje logo. V jej 112-ročnej histórii to nie je nič výnimočné. Stalo sa tak už tridsiaty ôsmy raz. Naposledy v roku 2000.