Všetci hovoria o roku 2035, ale veľká zmena nastane už v tom budúcom. Varuje šéf Renaultu.
Plán šéfa Renaultu Luca de Mea získať pre výrobu lacného elektromobilu silného partnera zatiaľ nevyšiel.
Čína vládne, USA stimulujú len Európa stále reguluje, tvrdí Luca de Meo v súvislosti s výrobou elektromobilov.
Ešte pred dvoma rokmi sa šéf skupiny Renaultu Luca de Meo dušoval, že od roku 2030 bude automobilka ponúkať len čisté elektromobily. Dnes je však všetko inak.
Renault 5 sa bude predávať za približne 25 000 eur a nové modely od Citroënu a Renaultu budú v najbližších dvoch rokoch začínať pod hranicou 20 000 eur.
Šéfom Ampere, bývalej elektrickej divízie Renaultu, je jeden z najznámejších manažérov v automotive - Luca De Meo.
Aj keď nie je isté, že v roku 2035 dôjde k úplnému zákazu spaľovacích motorov, automobilky od nich dávajú ruky preč.
Lacných elektromobilov alebo aspoň elektromobilov, ktoré by sa cenou blížili k autám so spaľovacím motorom, sa tak skoro nedočkáme.
Renault zvažuje predaj svojho 43 % podielu v Nissane, alebo aspoň jeho časti, aby mohol financovať prechod na elektrické autá.
Generálny riaditeľ Renaultu Luca de Meo povedal zamestnancom, že odchod spoločnosti z Ruska vytvorí pre koncern „veľmi zložitú situáciu“.
Potvrdené. To, čo bolo verejným tajomstvom sa stáva realitou. Luca De Meo, bývalý šéf Seatu, sa stáva novým riaditeľom Renaultu. Jeho nástup do funkcie je však komplikovaný.
Šéf španielskej automobilky Seat Luca de Meo odstúpil z funkcie.
Po zatknutí šéfa aliance Renault-Nissan Carlosa Ghosna sa vo vedení francúzskej automobilky menia vrcholové pozície ako na bežiacom páse.