Mnohí by si priali novú Hondu, ktorá by podkúrila Toyote GR86 alebo Mazde MX-5. Dnes vieme, že príde.
Benzínový štvorvalec s objemom 1,5 litra nás prekvapil úspornosťou aj agilitou. Jeho potenciál určite lepšie využijete s manuálnou prevodovkou.
Európa bola tradičným trhom áut s manuálnou prevodovkou. Za posledné roky sa to však prudko mení. Koniec je za rohom.
Karta sa obracia. Za manuálne prevodovky si budeme čoskoro priplácať.
Oprava prevodovky môže zruinovať váš rozpočet. Najmä potom, čo na aute skončí garancia výrobcu. Môžete však tomu predísť.
Toyota nemieni poslať manuálne prevodovky do minulosti. Naopak, vyvíja novú generáciu manuálu kompatibilného s hybridným pohonom.
Sú manuálne prevodovky naozaj na vymretie? V Európe asi áno, ale za Atlantikom sa dejú neuveriteľné veci.
Švédska značka vyrába luxusné športové automobily už dve desaťročia. Zároveň sa jej zakladateľ dožíva životného jubilea a to je dôvod na oslavu.
Manuál je na vymretie. Prichádza oň jedno auto za druhým. Šéf divízie BMW M má ale iný názor. Našťastie!
Toyota si zaregistrovala patent na manuálnu prevodovku pre čisto elektrické autá.
Prvými modelmi, ktoré budú ponúkané výlučne s automatom budú v roku 2023 vynovený Tiguan a po ňom Passat.
Hoci je manuálna prevodovka lacnejšia ako automatická aj jej opravy môžu byť poriadne drahé.
Porsche 911 GT3 Touring je oslavou pre všetkých, ktorí milujú manuálnu prevodovku. Lenže práve tá robí problémy kalifornským úradom.
Manuálne prevodovky sú na vymretie. Ak majú niekde šancu do budúcnosti, bude to práve v triede superšportov.
Manuálne prevodovky boli a sú v Európe čímsi celkom prirodzeným. No čoskoro sa stanú minulosťou.
Toto je dobrá správa pre všetkých „puristov“. Hoci manuálne prevodovky v superšportoch vymierajú, Porsche sa rozhodlo ísť proti prúdu.
Hoci si manuálne prevodovky príliš nerozumejú so supervýkonnými motormi, s emisnými normami a už vôbec nie s asistenčnými systémami, Porsche mení stratégiu.
Volkswagen predstavuje novú 6-stupňovú manuálnu prevodovku. Nasadí ju najprv v modernizovanom Passate. Nasledovať však bude celé spektrum koncernových modelov vrátane Škody, Audi a Seatu.
Manuálne prevodovky sú v Subaru na odpis. Nesúvisí to ani tak so želaním zákazníkov, ale s bezpečnosťou. Asistenčné systémy si s automatom jednoducho rozumejú viac.
Myslíte si, že manuálne prevodovky už nie je možné zlepšiť. Toyota má iný názor. Jej manuál vás ochráni pred zlým radením a navyše bude šetriť palivo.