Mazda 3 má výborný a úsporný atmosférický motor, ktorému sekundujú špičkový podvozok a presná manuálna prevodovka.
Mazda sa nemieni vzdať svojich benzínových motorov.
Tvrdohlavosť Mazdy je v mnohom sympatická. Ide si svojou cestou a občas vytvára celkom nové. Jej trojka s revolučným motorom Skyactiv-X je skvelým príkladom.
Kia zabodovala v aktuálnom ročníku svetovej ankety o najlepšie auto roka hneď dvakrát. Bohužiaľ, víťazné SUV Telluride si v Európe nekúpime.
Honba za nízkymi emisiami zúri na všetkých frontoch.
Revolučný motor Skyactiv-X vyvolal doslova ošiaľ.
Mazda zvoláva väčšinu modelov Mazda 3 a Mazda CX-30, ktoré sú vybavené revolučným motorom Skyactiv-X. Problémom je dodávka paliva.
Naftové autá nepatria do histórie.
Bol to nekončený príbeh. Informácie o novom motore Skyactiv-X v novej trojke liezli z Mazdy ako z chlpatej deky. Dnes ich už ale poznáme. Dych zatiaľ nevyrážajú.
Nová Mazda 3 dostala do vienka skvelý dizajn a veľmi dobré jazdné vlastnosti.
Z Mazdy idú informácie o prevádzkových parametroch novej „trojky“ s revolučným motorom 2,0 Skyactive-X ako z chlpatej deky. No nejaké predsa len poskytla.
Bruselské bezpečnostné konzorcium Euro NCAP má skvelé správy. Napriek stále prísnejším kritériám získalo sedem áut v najnovšom kole nárazových testov maximálne hodnotenie.
Mazda 3 prichádza ešte emocionálnejším dizajnom ako kedykoľvek predtým.
Štvrtá generácia Mazdy 3 stavia na výraznom dizajne a interiéri orientovanom na vodiča. Pod kapotou bude debutovať revolučný 4-valec Skyactiv-X.
Na autosalóne v Los Angeles debutuje nová generácia Mazdy 3. Do predaja zamieri ako hatchback a sedan. Vyplýva to z prvej snímky siluety oboch verzií.
Mazda 3 novej generácie by sa mala predstaviť na autosalóne v Los Angeles. Ostane verná športovému ladeniu a dostane revolučný 4-valec s homogénnym spaľovaním. V Európe však nezanevrie ani na diesel.
Tokijský koncept Mazdy ukazuje blízku budúcnosť modelového radu 3. Zaujme nielen športovým strihom, ale aj technikou pod kapotou. V jeho útrobách pracuje revolučný „diesel na benzín“.
Vytvorenie sedanu z hatchbacku je tenký ľad. Mnoho modelov v minulosti skončili ako škaredé verzie svojich predlôh, pričom kufor vyzeral ako omylom pripojený k autu. Mazda 3 je iný prípad.
Mazda potvrdzuje svoj zámer, prísť ako prvá na svete s revolučným motorom využívajúcim princíp homogénneho spaľovania. Dostať ho má nová Mazda 3 v roku 2019. Parametre budú zázračné.
Osud novej generácie Wankelu je stále nejasný, no Mazda oznámila, že už na budúci rok chce prísť ako prvá na svete s revolučným motorom s homogénnym spaľovaním. Ak to dokáže, pôjde o skutočný zlom.