Po viac ako troch rokoch príde Mercedes-Benz s modernizovanou triedou C. Inšpiruje sa mladším éčkom aj konceptom Vision CLA.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.
V májovom kole crashtestov získali štyri autá plný počet hviezdičiek. Aj európske auto roka Kia EV6.
Po novej generácii sedanu a kombi triedy C je na rade tretia verzia. Zvýšený podvozok jej umožní zamieriť na zlé cesty.
Nová trieda C prichádza s „lavínou“ technologických inovácií. Väčšinu z nich prevzala priamo z vlajkovej lode S.
Mercedes-Benz má síce „elektrický rok“, no za rohom je aj klasika v podobe novej triedy C.
Najnovší test organizácie Green NCAP ukázal to, čo vie každý. Naftové autá sú úspornejšie .
Ostatná generácia céčka je tu s nami s jedným faceliftom od roku 2013. Čoskoro tak dostane nástupcu.
Súčasná generácia triedy C má na konte už štyri roky kariéry. A je bestsellerom stuttgartskej značky. V kondícii ju má udržať modernizácia, ktorá sa ukáže v marci v Ženeve.
V Ženeve vyhlásili nielen víťaza ankety Európske auto roka, ktorým sa stal nový Opel Astra, ale aj troch finalistov celosvetovej súťaže World Car of the Year 2016. O titul sa bude uchádzať Audi A4, Mazda MX-5 a Mercedes-Benz GLC. Superb je už vonku.
Stuttgart doplní na jar ponuku kabrioletov o otvorenú verziu triedy C. Vychádzať bude z C Cupé. Prednosť dostane plátno.
Čerstvý držiteľ titulu “Svetové auto roka 2015“ sa dočkal najlacnejšej verzie. Ponesie označenie C 160. Zákazníci zaň zaplatia 31 683 eur.
Len v pondelok si zo Ženevy odniesol Volkswagen Passat titul víťaza európskej ankety Car of the Year 2015 a už tu máme ďalšie kolo svetovej súťaže World Car of the Year. Desiatka semifinalistov sa zúžila na troch kandidátov.
V predvečer otvorenia ženevského autosalónu zverejnila odborná jury výsledky ankety Car of the Year 2015. Automobilovým kráľom Európy je pre tento rok VW Passat. A to s obrovským náskokom.
Nové céčko podrástlo a konečne prinieslo svieži a moderný dizajn. Konkurenciu valcuje komfortom jazdy. Ako jediné má totiž pneumatický podvozok.
Pol roka po odhalení novej triedy C predstavuje Mercedes-Benz druhý karosársky variant. Nové kombi má v kufri od 490 do 1 510 litrov.
Tento rok zverejnilo EuroNCAP výsledky nárazových testov troch vozidiel. Kým Mercedes-Benz triedy C a Nissan Qashqai odišli z testov s plným skóre piatich hviezdičiek, malý Hyundai i10 o jednu prišiel. Osudné mu boli sprísnené pravidlá.
Nové céčko je v mnohom inšpirované vlajkovou loďou triedy S. To znamená nové bezpečnostné systémy, pneumatický podvozok či viac priestoru a komfortu na palube. Predstaví sa v januári v Detroite.