Nie je to tak dávno, čo sa nemecká automobilka nadchýnala predajmi nových luxusných modelov S a EQS. Teraz je všetko inak.
Počiatočné nadšenie z predaja elektromobilov vystriedala studená sprcha. Výsledkom sú korekcie elektrických ambícií.
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Príliš futuristický vzhľad vlajkovej lode EQS odrádzal konzervatívne ladenú klientelu. Po modernizácii by sa im mohla páčiť viac.
Elektrická vlajková loď Mercedesu-Benz sa v poslednom čase trápi s odbytom. Príliš futuristický dizajn nesadol totiž konzervatívnej klientele.
Zľavy na najdrahšie modely presiahli dokonca 30 000 eur. Drahé nemecké autá totiž nikto nechcel.
Toto auto je neuveriteľnou kombináciou dynamiky superšportu a luxusu triedy S. A je tiež elektromobilom, pri ktorom nebudete riešiť dojazd.
Z novej technológie budú ťažiť zatiaľ len Nemci. Zákony viac nedovolia.
Hyundai si naplno vychutnáva tri zlaté medaily z ankety Svetové auto roka 2022 po "neúspechu" v tej európskej.
Do zoznamu áut s podpriemernými výsledkami pri prudkom vyhýbacom manévri sa zaradila aj elektrická vlajková loď zo Stuttgartu.
V Sindelfingene odštartovali výrobu elektrickej vlajkovej lode Daimleru.
Ešte prednedávnom sa zdalo, že vonkajšie elektronické spätné zrkadlá sú jasnou budúcnosťou.
EQS pôsobí ako zjavenie z vesmíru. Na jedno nabitie má vraj zvládnuť 770 km! Je to „zabijak“ Tesly.
Elektrickú vlajkovú loď odhalia 15. apríla. No už dnes tu máme prvé informácie o technike.
Nová elektrická pýcha Stuttgartu chce rozmaznávať všetky zmysly posádky a ponúknuť dojazd 700 kilometrov!
Nová elektrická vlajková loď zo Stuttgartu, limuzína EQS, predstaví ďalšiu evolúciu rozhrania MBUX.
Nový luxusný sedan s elektrickým pohonom má svojím dojazdom zatieniť aj Teslu S. Sľubuje to sám šéf Daimleru Ola Kallenius.
Najluxusnejší elektrický Mercedes-Benz sa už preháňa po južnej Kalifornii. Zatiaľ v „maskáčoch“.