Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
V Európskej únii má už o niekoľko rokov prekvitať elektromobilita. Kým sa tak stane, hybridné pohony majú zastúpiť miesto elektromobilov v prechodnom období.
Nové GLC si možno na ceste spletiete s predchádzajúcou generáciou. Ale nedajte sa oklamať.
Hoci Mercedes-Benz predstavuje jeden nový elektromobil za druhým, nezabúda ani na klasiku.
Mercedes-Benz finišuje s testami novej generácie SUV GLC. Príde až s troma plug-in hybridmi, no na naftu nezanevrie.
Stuttgartské SUV-kupé nadväzuje na nedávnu modernizáciu GLC. „Budíky“ v ňom už nenájdete. Pod kapotou navyše pracujú úplne nové 4-valce. Tie naftové spĺňajú s predstihom emisnú normu na rok 2020.
Konkurencia v segmente SUV je čoraz väčšia, a preto sa v Stuttgarte rozhodli modernizovať úspešný model GLC. Facelift sa týka pohonných jednotiek, elektroniky aj asistenčných systémov.
Tak toto je skutočná brutalita. Kompaktné SUV a SUV-kupé zo Stuttgartu dostali 8-valcové srdce zo superšportu AMG GT. A tak aj zrýchľujú. ESP možno pritom celkom vypnúť. Predstavia sa v New Yorku.
Ešte neodzneli emócie z newyorskej premiéry nového Mercedesu-Benz GLC Coupé, a už sa rozvírili špekulácie o jeho otvorenej verzii Cabrio. Range Rover Evoq by tak nebol jediný. Stuttgart to nevylučuje.
Už na budúci týždeň ukáže Stuttgart úhlavného nepriateľa mníchovského BMW X4 - nový Mercedes GLC Coupé. A možno rovno v ostrej verzii AMG. Naznačuje to aspoň prvá oficiálna skica.
Nové „GLK“ predstavuje radikálnu zmenu. Nielen v označovaní, ale aj v dizajne a technike. Po prvýkrát v tejto triede totiž prichádza so systémom pneumatického odpruženia. Aj preto si GLC trúfa zvládať ťažší teréne než doteraz.
Stuttgart inovuje ponuku svojich SUV rýchlym tempom. Po novom GLE a GLE Coupé je za rohom aj nástupca menšieho GLK. Podľa súčasnej nomenklatúry však zmení názov na GLC.