To, čo Mercedes-Maybach predstavil ako koncept, doviedol do reality.
Kde nechal ruský prezident svoju štátnickú limuzínu Aurus Senat? Vysvetľovať to musel aj Kremeľ.
Od majiteľov vybraných modelov si bude Mercedes-Benz pýtať ročný poplatok za zrýchlenú akceleráciu z 0 na 100 km/h.
Automobilky síce predávajú menej áut, ale zato si mastia vrecká rekordnými maržami. K dodávateľom sú však rovnako skúpe.
Nemecké automobilky si mysleli, že v prechode na elektromobilitu budú udávať tón. Ale nie je to tak.
Zľavy na najdrahšie modely presiahli dokonca 30 000 eur. Drahé nemecké autá totiž nikto nechcel.
Extrémny projekt „F1 na bežné cesty“ je korunovaný úspechom.
V roku 1989 padla železná opona. Konfrontácia s vyspelým Západom bola tvrdá aj v oblasti áut.
V roku 1972 predstavil Mercedes-Benz vlajkovú loď W116. Bola prvou limuzínou zo Stuttgartu s oficiálnym označením S.
Dizajnéri Mercedesu-Benz, inšpirovaní vášňou pre hru League of Legends stvorili úžasný virtuálny showcar.
Nemecká automobilka zavelila na ústup z Ruska. Fabriku neďaleko Moskvy predá miestnemu investorovi.
Mercedes-Benz S580 e je asi najlepším plug-in hybridom, aký sme doteraz testovali.
Osemdesiate roky patrili v Stuttgarte k tým najodvážnejším. A odštartoval ich prvý kompaktný Mercedes-Benz.
Z najnovšej várky crashtestov Euro NCAP získalo z 10 áut osem po päť hviezdičiek.
Po štyroch rokoch si v Stuttgarte zobrali na mušku svoj najmenší modelový rad.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.
Dotykové obrazovky rozdeľujú vodičov do dvoch skupín. Na tých , ktorí ich milujú a na tých, ktorí ich nenávidia. A tieto autá tiež.
SUV bývajú pomerne spoľahlivé. Napokon, rátajú s drsnejším zaobchádzaním. Ale tento tucet vytŕča z radu nad všetkými.
Nemecká organizácia DUH má v "zuboch" automobilku Mercedes-Benz. Zatiaľ ale na súde neuspela so svojou klimatickou žalobou.
Ďalšiu generácia triedy E predstaví Mercedes-Benz až na budúci rok. Napriek tomu vieme, ako bude vyzerať.