V Mercedese si nakoniec spravili poriadnu párty.
Prečítajte si vysvetlenie stewardov.
Obhajca Pohára konštruktérov len minulý týždeň oznámil uzavretie sponzorskej zmluvy.
Mercedes-Benz predstavuje jeden elektromobil za druhým. No už teraz pracuje na ich ďalšej generácii.
Po prvýkrát v 70-ročnej histórii sa o vývoj novej generácie SL postarala divízia AMG.
Expanzia stuttgartských elektromobilov bude pokračovať aj v budúcom roku.
Najmä prémiové automobilky v súčasnosti predávajú menej áut, zato majú zisky oveľa vyššie. A tento stav by chceli zachovať.
Daimler už nebude viac investovať do vývoja hybridov, absolútnu prednosť dostali batériové elektromobily.
Elektrický „ohňostroj“ zo Stuttgartu stále nekončí. Batérií sa dočkala aj trieda "E".
Daimler sa opäť „obul“ do témy elektrického Maybachu. Tentoraz v podobe batériového SUV najvyššej triedy.
Mercedes-Benz urýchľuje elektrickú stratégiu. A tá neminie ani ikonický off-road triedy G.
Valtteri Bottas sa dohodol na viacročnej spolupráci s tímom Alfa Romeo.
Greenpeace a Deutsche Umwelthilfe pohrozili, že zažalujú Daimler, BMW a Volkswagen, ak do konca dekády neprestanú uvádzať na trh nové benzínové vozidlá.
Na luxusnú kompaktnú dodávku novej triedy T si ešte chvíľu počkáme. No je tu predvoj v podobe nového Citanu.
Stuttgart urýchľuje svoju elektrickú stratégiu. Do konca dekády chce byť čistou „elektromobilkou“. Na klasický pohon však nezanevrie.
Po novej generácii sedanu a kombi triedy C je na rade tretia verzia. Zvýšený podvozok jej umožní zamieriť na zlé cesty.
Čipová kríza naberá na obrátkach, aktuálne obmedzujú výrobu na dva až tri týždne Mercedes v Maďarsku a BMW v Nemecku.
Mercedes Marco Polo je premyslené obytné auto s rozmermi, ktoré mu nebránia vojsť do centier miest, garáží a parkovacích domov.
Nový Mercedes triedy C preberá mnohé technológie a architektúru interiéru vlajkovej lode, limuzíny triedy S.
Mercedes-Benz predstavuje jeden nový elektromobil za druhým. Napriek tomu chce viac.