To, čo vlani schválili akcionári spoločnosti koncernu Daimler, je realitou.
Do zoznamu áut s podpriemernými výsledkami pri prudkom vyhýbacom manévri sa zaradila aj elektrická vlajková loď zo Stuttgartu.
Dnes nepredstaviteľné, najmä pre Európanov, sa má stať v blízkej budúcnosti realitou.
Už nie najrýchlejší jazdec v seriáli, tvrdí Bernie Ecclestone.
Výsledkom bude podrobná analýza.
V Mercedese si nakoniec spravili poriadnu párty.
Prečítajte si vysvetlenie stewardov.
Obhajca Pohára konštruktérov len minulý týždeň oznámil uzavretie sponzorskej zmluvy.
Mercedes-Benz predstavuje jeden elektromobil za druhým. No už teraz pracuje na ich ďalšej generácii.
Po prvýkrát v 70-ročnej histórii sa o vývoj novej generácie SL postarala divízia AMG.
Expanzia stuttgartských elektromobilov bude pokračovať aj v budúcom roku.
Najmä prémiové automobilky v súčasnosti predávajú menej áut, zato majú zisky oveľa vyššie. A tento stav by chceli zachovať.
Daimler už nebude viac investovať do vývoja hybridov, absolútnu prednosť dostali batériové elektromobily.
Elektrický „ohňostroj“ zo Stuttgartu stále nekončí. Batérií sa dočkala aj trieda "E".
Daimler sa opäť „obul“ do témy elektrického Maybachu. Tentoraz v podobe batériového SUV najvyššej triedy.
Mercedes-Benz urýchľuje elektrickú stratégiu. A tá neminie ani ikonický off-road triedy G.
Valtteri Bottas sa dohodol na viacročnej spolupráci s tímom Alfa Romeo.
Greenpeace a Deutsche Umwelthilfe pohrozili, že zažalujú Daimler, BMW a Volkswagen, ak do konca dekády neprestanú uvádzať na trh nové benzínové vozidlá.
Na luxusnú kompaktnú dodávku novej triedy T si ešte chvíľu počkáme. No je tu predvoj v podobe nového Citanu.
Stuttgart urýchľuje svoju elektrickú stratégiu. Do konca dekády chce byť čistou „elektromobilkou“. Na klasický pohon však nezanevrie.