Nový názov nesmie byť kontroverzný, nesmie byť reklamný, musí byť jednoznačný a musí mať s daným miestom jasnú súvislosť.
Virtuálne prechádzky sú doplnené aj o zaujímavosti a zvedavci si môžu prezrieť priestory aj "očami" pracovníka metra.
Jazda metrom bez nohavíc je každoročná celosvetová akcia. Začala sa v roku 2002 v New Yorku a odvtedy sa rozšírila do vyše 60 miest po celej zemeguli.
Problémom hlavného mesta je, že tu chýba kontinuita a právna istota, uviedla hlavná architektka Bratislavy Ingrid Konrad. Rušenie starších projektov je chyba.
Prevádzka metra v Česku bude možná aj bez strojvodcov. Metro bez obsluhy plánuje mesto Praha využiť na chystanej linke D.
Iránec sa mal zastať vozičkára, ktorého sprevádzal a ktorého sa pokúsili okradnúť dvaja muži.
Neznámy muž vykopol sklenenú výplň dverí a vystúpil. Pozrite si spôsoby karatistu vo videu.
Citrón na dodanie energie, sandalové drevo na dobrú náladu... Dopravný podnik testoval paletu vôní, ktorá sa k cestujúcim dostávala cez vetrací systém.
Ponuka investičnej skupiny EP Global Commerce (EPGC) vo výške 5,8 miliardy eur za prevzatie nemeckej obchodnej skupiny Metro AG je príliš nízka, tvrdí firma.
Investičná skupina EP Global Commerce ktorú vlastní český investor Daniel Křetínský so slovenským kolegom Patrikom Tkáčom, chce kúpiť Metro.
Prevádzkovateľ potvrdil, že všetkých ľudí z troch súprav sa podarilo bezpečne evakuovať.
MARIÁN REPA: Premiér spolu s ministerkou zdravotníctva slávnostne oznámili, že sa konečne začne búrať areál Rázsoch. Tešíme sa z niečoho, čo by nás malo trápiť.
Rýchla autobusová doprava vo vyhradených koridoroch dokáže prepraviť rovnaké množstvo ľudí ako metro, tvrdí spoločnosť Deloitte.
Bratislavu trápia dopravné zápchy, v ktorých často uviaznu aj vozidlá MHD. Koľko by mesto potrebovalo peňazí, aby mohlo postaviť metro?
Zločinecká skupina sa podieľala na organizovaní výbuchov vykonaných samovražednými atentátničkami 29. marca 2010.
Londýnske metro je na svete celkovo najstaršie a niektoré z 270 staníc na jeho 11 linkách vybudovali už v roku 1863.
Vzduch v londýnskom metre je taký znečistený, že hodina strávená v ňom je z hľadiska vystavenia organizmu škodlivým časticiam rovnaká, ako celý deň v londýnskych uliciach.
Vo vozni sa po výbuchu začal šíriť silný dym a cestujúcich museli evakuovať.
Stanica Cortlandt Street linky 1 bola pochovaná pod troskami po náraze lietadiel do Dvojičiek.
Dopravný podnik v Los Angeles dá údajne cestujúcim na výber - buď budú súhlasiť so skenovaním alebo budú vylúčení z prepravy.