Možno sa vám bude zdať tento elektromobil drahý. Ale schválne, skúste nájsť iný roadster zrýchľujúci na stovku za 3,2 sekundy a potom sa pozrieť do cenníka.
Vyskúšali sme nové MG 3 s hybridným pohonom. Nabíjať ho nemusíte. Aj keď nás auto zaujalo, háčiky by sa našli.
MG oficiálne odhalilo druhú generáciu najpredávanejšieho európskeho modelu. Nevyzerá zle, ale na pôvodné lákavé ceny budeme asi musieť zabudnúť.
Čínska štátna automobilka nechápe kultúrny kontext obchodovania v Európe. Správa sa ako v Číne. Bude to pre ňu poriadne drahé.
Väz mu však môže zlomiť drahá hybridná technika.
Zabrali protičínske clá? V júli padli európske predaje elektrických áut z ríše stredu medzimesačne o 45 %.
Čínsky hybridný pohon nového hatchbacku, ktorý chce konkurovať aj Škode Fabia, má mnoho spoločného s elektromobilmi.
MG ZS je v Európe vôbec najpredávanejším čínskym modelom. Jeho nástupca to „roztočí“ ešte viac.
Na festivale rýchlosti v Goodwoode predstavilo MG koncept elektrického kupé Cyber GTS. Od výrobných liniek nemusí mať ďaleko.
Spoločnosť SAIC Motor Corp. uviedla, že plánuje vyrábať vozidlá, vrátane elektromobilov a dodávok, pre značku MG v Európe.
Slovenský dizajnér bude pracovať pre čínsky koncern, ktorý vlastní aj populárnu značku MG. Má mu pomôcť preraziť na globálnom trhu.
MG5 Electric je jediným batériovým kombi na trhu. Tak trochu sám vojak v poli. Škoda, že cenou nedokáže demonštrovať viac svoj čínsky pôvod.
Tohtoročný autosalón v Ženeve ani zďaleka nepripomína niekdajšiu slávu hlavného európskeho automobilového veľtrhu. Čínska značka MG sa však chopila príležitosti.
O úpadku tradičného jarného autosalónu sa viedlo už mnoho debát, ale skutočnosť je ešte úbohejšia. Novinky predstaví len päť značiek.
Britská rada pre reklamu zakázala reklamy BMW a MG, pretože v nich hovorili o elektromobiloch ako o "vozidlách s nulovými emisiami" bez toho, aby uviedli, že ide výlučne o emisie vznikajúce počas jazdy.
Na prvý pohľad je to obyčajné kompaktné kombi, ale spaľovací motor by ste pod jeho kapotou hľadali márne.
Za prvých 10 mesiacov predalo v Česku MG viac áut než Citroën, Honda alebo Mazda.
MG4 nie je úplne lacné, vyzerá však originálne a má veľmi slušnú výbavu, spotrebu a aj dojazd.
MG5 je vo svete elektromobilov skutočnou raritou. Bavíme sa totiž o kombi. Vlastne jedinom elektrickom kombi.
Európa spustila boj proti prílevu lacných čínskych elektromobilov. Odvrátenou stranou mince je fakt, že na to doplatia aj európske značky.