Na ťahu je úrad verejného zdravotníctva, ktorý musí teraz v najbližšom čase zverejniť vyhlášku, ktorá umožní opätovné spustenie praktickej výučby.
Ministerstvo dopravy chce rokovať so samosprávami o efektívnom a plnohodnotnom využití opustených a schátralých objektov.
Ak všetko pôjde dobre, tak projekt by mohol získať stavebné povolenie už na prelome októbra a novembra tohto roka.
Ministerstvo dopravy môže začať s novou pomocou pre osobnú a nákladnú dopravu, taxislužby, autoškoly a ďalšie subjekty.
Novela zákona o prevádzke vozidiel v cestnej premávke obsahuje zmeny pri obmedzení rýchlosti na diaľnici v obci, zrušenie certifikácie opravovní a rieši aj fungovanie STK.
Podľa novely cestného zákona bude štát môcť nielen naďalej vyvlastňovať pozemky, ale konečne definuje, čo je to vlastne "cesta".
Zväz cestovného ruchu (ZCR) pozitívne hodnotí záujem a pravidelnú komunikáciu ministra dopravy Andreja Doležala.
Slovensko v tomto roku čakajú aj investície do obnovy železničných tratí.
Ministerstvo dopravy a výstavby rešpektuje rozhodnutie o nezavedení povinnej karantény v hotelových zariadeniach v aktuálnej situácii.
Práve v týchto dňoch sa na desiatkach úsekov ciest I. triedy vo všetkých krajoch začínajú komplexné opravy. Pozrite si ich časový harmonogram.
Minister dopravy chce, aby bola vláda a parlament čo najskôr v normálnom režime, aby sa mu darilo presadzovať jeho zámery a zákony.
Keďže stále nefunguje elektronická aplikácia na prihlásenie sa do povinnej karantény, ministerstvo diskutujeme s hoteliermi o zriadení povinnej karantény v ich zariadeniach.
Sto miliónov eur je predbežná výška pomoci pre autodopravcov, taxikárov i autoškoly.
Ministerstvo dopravy považuje čo najskoršie prijatie návrhu zákona za nevyhnutné.
Uviedol to generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného (VÚD) Ľubomír Palčák v súvislosti s hodnotením ministra vo funkcii.
Koľko peňazí rezort dostane, závisí od rozhodnutia Európskej komisie, ktorá bude mať posledné slovo.
Podľa ministra dopravy Doležala treba do oblasti dopravy priniesť ďalšie zdroje a navýšiť jeho rozpočet.
Celá stavba zahŕňa 10 mostov na R3 a 3 mosty mimo R3, dočasný most cez rieku Oravu a protihlukovú stenu dlhú 2 150 metrov.
Na Slovensku sú stanice technickej kontroly aj napriek pandémii koronavírusu v prevádzke.
Z hľadiska opráv ciest 1. triedy ide o najväčší projekt svojho druhu v novodobej histórii Slovenska.