Pre študentov chystajú tiež zábavné detaily – displeje pred triedami im napríklad ukážu aj zostávajúci čas do konca hodiny.
Najväčšie bavorské SUV je na trhu už tretí rok, a tak prichádza na rad facelift.
Koľajnice na takmer piatich kilometroch, smerujúce do Česka, čoskoro vynovia. Rýchlosť sa zvýši na 120 km/h.
Projekt je spolufinancovaný Kohéznym fondom. Zmodernizujú aj hromadnú digitálnu sieť, pribudnú autobusy aj električky.
Vinohradníci a vinári majú za sebou rok, aký sa vyskytne možno raz za storočie. Ako sa k tomu postavil Pavol Michálek, vinár a vinohradník z Orechovej?
Cieľom je urýchliť prechod na zelenú, klimaticky neutrálnu a digitálnu Európu a zvýšiť odolnosť a konkurencieschopnosť.
Štátny tajomník rezortu dopravy a výstavby Jaroslav Kmeť je presvedčený, že železnice potrebujú fungovať efektívne, aby poskytovali kvalitnejšie služby.
V rámci pilotnej fázy už prešli premenou tri pobočky.
Pre reguláciu cien energií sú energetici podľa Miroslava Kullu z VSE pri niektorých segmentoch v strate, a teda nemôžu investovať a nasadzovať nové technológie.
Malý automobil z dielne japonskej značky patrí k stáliciam európskych miest. Preto sa mu výrobca snaží faceliftom udržať svieži vzhľad.
Cestujúci sa rýchlejšieho cestovania vlakom na Záhorí tak skoro nedočkajú.
MARTIN MAJERNÍČEK: Cestujúci by do vlakov presadali s radosťou, ak by boli rýchle, pohodlné a spoľahlivé. Aktuálne sú však pomalé, staré a ich časový harmonogram je neistý.
Americký výrobca prémiových elektromobilov je stále synonymom prevratnej techniky. Jeho prvý výtvor sa však vyrába už sedem rokov v prakticky nezmenenej podobe. Nová generácia je v nedohľadne a hodnota akcií opäť klesla.
Pôjde o najdlhšie uzavretie vedľajšej dráhy za posledné desiatky rokov.
Podtatranské múzeum v Poprade, ktoré patrí k najstarším múzeám na Slovensku, pokračuje v modernizácii priestorov.
Japonský crossover možno považovať za celosvetovo úspešný model, a preto si po troch rokoch od uvedenia na trh zaslúži modernizáciu. Tá mu dodá elegantnejší vzhľad a rozšíri ponuku motorov o preplňovaný 1,5-litrový agregát VTEC TURBO.
Jedným z dôvodom modernizácie je aj to, že od roku 2010 sa do diaľkovej dopravy prakticky neinvestovalo.
Rezník informoval, že objekty televízie v Mlynskej doline, ale aj sídlo rozhlasu na Mýtnej ulici v Bratislave sú v havarijnom stave.
Modernizácia armády, ktorá je naplánovaná do roku 2030, bude stáť až 7,2 miliardy eur.
Kedy bude môcť vlak jazdiť stošesťdesiatkou z Bratislavy až do Košíc, minister povedať nechcel. Obáva sa, že ak vysloví nejaký termín, vráti sa mu to ako bumerang.