Najmenej 50 percent výdavkov, ktoré vláda vynaloží na modernizáciu armády, plánuje zadať poľským dodávateľom.
Česká automobilka vo veľkom elektrifikuje, ale našťastie na športový variant Octavie nezanevrela. Navyše vďaka modernizácii je verzia RS výkonnejšia.
Prvý elektromobil značky je na trhu už niekoľko rokov, a tak dozrel čas na facelift. Vylepšenia sa týkajú prevažne jazdných vlastností a rýchlosti nabíjania.
Automobilky sa snažia modelový park pravidelne obnovovať. Niektoré autá však na novú generáciu čakajú dlhé roky a vystačiť si musia s viacnásobnými modernizáciami.
Rozdiel medzi slovenskou a českou armádou sa každým rokom zväčšuje. V Čechách plánujú nakúpiť každý rok nové zbrane za tri miliardy eur. Slovensko? O 90 percent menej.
Kórejské SUV sa dočkalo modernizácie pomerne skoro. Navyše zmien je viacero a nie sú len kozmetické.
Po šiestich rokoch by sa patrilo prísť s novým modelom. Tesla 3 si však musí vystačiť s hĺbkovou revíziou.
Vlajková loď nemeckej značky dostane v rámci modernizácie nové predné svetlá s technikou LED Matrix v kombinácii s laserovým lúčom.
Kompaktné elektromobily zo Stuttgartu sa dočkali modernizácie, ktorá sa odrazila na technike aj na výbave interiéru.
Mníchovské veľké SUV a jeho kupé verzia dostali modernizáciu, ktorá ich približuje súčasným trendom.
Hyundai Ioniq 5 sa v najnovšom vydaní môže pochváliť efektívnejším termomanažmentom batérie, luxusnejšou výbavou a dostal aj vylepšené tlmiče.
Pre študentov chystajú tiež zábavné detaily – displeje pred triedami im napríklad ukážu aj zostávajúci čas do konca hodiny.
Najväčšie bavorské SUV je na trhu už tretí rok, a tak prichádza na rad facelift.
Koľajnice na takmer piatich kilometroch, smerujúce do Česka, čoskoro vynovia. Rýchlosť sa zvýši na 120 km/h.
Projekt je spolufinancovaný Kohéznym fondom. Zmodernizujú aj hromadnú digitálnu sieť, pribudnú autobusy aj električky.
Vinohradníci a vinári majú za sebou rok, aký sa vyskytne možno raz za storočie. Ako sa k tomu postavil Pavol Michálek, vinár a vinohradník z Orechovej?
Cieľom je urýchliť prechod na zelenú, klimaticky neutrálnu a digitálnu Európu a zvýšiť odolnosť a konkurencieschopnosť.
Štátny tajomník rezortu dopravy a výstavby Jaroslav Kmeť je presvedčený, že železnice potrebujú fungovať efektívne, aby poskytovali kvalitnejšie služby.
V rámci pilotnej fázy už prešli premenou tri pobočky.
Pre reguláciu cien energií sú energetici podľa Miroslava Kullu z VSE pri niektorých segmentoch v strate, a teda nemôžu investovať a nasadzovať nové technológie.