Dalo sa to čakať. Hra na automobilku Moskviču nevychádza. Výroba je nerentabilná a ani zďaleka nedosahuje plánované objemy.
Toto asi nezapadá do plánov Kremľa - vykresliť reinkarnovanú ruskú značku Moskvič, ako veľký úspech tamojšieho automobilového priemyslu.
Počas diskusie Putinovo rozhodnutie „podporili všetci poslanci“
Po útoku Ruska na Ukrajinu sa európske, japonské a kórejské automobilky stiahli z ruského trhu. Prestali tam autá predávať, dovážať aj vyrábať. Číňania nie.
Reinkarnovanú ruskú značku Moskvič, ktorá vznikla na „troskách“ bývalej moskovskej fabriky Renaultu, má zachrániť nový šéf z Nemecka.
Šéf automobilky Moskvič Dmitrij Pronin opúšťa svoju funkciu. Krok prezentoval v zmysle, že svoju misiu naplnil.
Situácia v bývalom závode Renaultu v Moskve musí byť tragická.
Ruský expert na predaj áut uviedol dôvody, prečo znovuzrodenej značke Moskvič viaznu predaje.
Politická reinkarnácia ruskej značky Moskvič pod krídlami čínskej automobilky JAC pripomína totálne fiasko.
Reinkarnácia značky Moskvič, s ktorou Rusom pomohli Číňania, je v prvom rade politickým a nie ekonomickým projektom. Ukázali to už prvé mesiace.
Znovuzrodená značka Moskvič spustila predaj 21. decembraj. Zatiaľ si však horúca novinka našla len šesť zákazníkov.
V bývalom moskovskom závode Renaultu začali Rusi montovať čínske SUV JAC JS4. Volá sa Moskvič 3.
„Znárodnená“ fabrika Renaultu v Moskve sa má v decembri opäť rozbehnúť.
V roku 2001 skrachovaná ruská značka Moskvič chce poslať na trh prvé nové autá už tento rok. Predajcovia sa už hlásia z 23 miest.
Rusi plánujú reinkarnovať nielen Moskvič, ale aj značky Volga a Pobeda.
V nových modeloch reinkarnovaného Moskviču, ktoré sa začnú vyrábať v „znárodnenej“ moskovskej továrni Renaultu, bude kolovať čínska krv.
Rusi plánujú návrat značky Moskvič. Pripomeňme si ten najslávnejší, ktorý kedysi brázdil aj naše cesty. Navyše oslavuje jubileum.
Z liniek bývalej továrne Renaultu v Moskve majú od roku 2024 schádzať elektrické Moskviče. Založené budú na startupe šéfa Kamazu!
Rusom sa síce pomaly darí rozbiehať linky niektorých automobilových závodov, no len s „antisankčnými“ modelmi.
Renault sa vzdal svojho majetku v Rusku za jediný rubeľ. Teraz Rusi rozhodli, čo budú v jeho opustenej fabrike v Moskve vyrábať.