Je tu hustý les, pohybujú sa tu slony, leopardy i jelene a býky. Tie vodiči vidia z diaľky a môžu spomaliť alebo zastaviť.
Na systémovú rekonštrukciu mostov na cestách I. triedy by sa malo vyčleniť v nasledujúcich rokoch v rámci štátneho rozpočtu každoročne vyše 30,3 milióna eur. Navrhuje to rezort dopravy a výstavby.
Prechod cez Dunaj v rámci budovanej D4 zahŕňa štyri navzájom spojené mosty.
Nemusia byť iba funkčné, ale aj kreatívne a trocha šialené. Architekti sa predbiehajú v nápadoch a statici sa chytajú za hlavy.
V Bratislave vedie cez Dunaj momentálne päť mostov, pričom šiesty je vo výstavbe a bude tvoriť obchvat Bratislavy.
Slovenská Ľupča môže ostať odrezaná od Banskej Bystrice.
Ponad rieky Dunaj a Ipeľ na slovensko-maďarskej hranici vyrastú nové mosty.
Pri hlavnom meste vzniká unikátne takmer 3-kilometrové súmostie.
Dnes sa uskutočnil kontrolný deň na výstavbe rýchlostnej cesty R7 spolu s diaľnicou D4.
Ministerstvo dopravy vo svetle udalostí z Janova na kontrolu nevidí dôvod.
V celej Českej republike prejde dôkladnou kontrolou približne tisícka mostov postavených technológiou predpätého betónu.
Kontroly technického stavu mostov sú podľa Ivana Pauera niekedy povrchné a nie vždy vtedy, keď si to tieto stavby vyžadujú.
Na Slovensku sa momentálne podľa posledných štatistík nachádza 8 066 cestných mostov.
Sklenená lávka má bezmála pol kilometra. Je najdlhšia svojho druhu na svete.
Čína je veľká a potrebuje veľké stavby. A na veľké stavby zas potrebuje veľké stroje. Napríklad gigantický „žeriav“ schopný neuveriteľnou rýchlosťou predlžovať mosty.
Nechcú prísť o mosty, ktoré pomohli dopravnej situácii a zjednodušili prístup obyvateľov do mestskej časti Žiliny Vranie a do obcí Rudinka, Rudina a Rudinská.
Povodniam v žilinskej mestskej časti Brodno má zabrániť regulácia potoka, mesto o ňu žiadalo po opakovaných povodniach už pred šiestimi rokmi.
Slovenská správa ciest (SSC) pripravuje modernizáciu a rekonštrukciu desiatich vybraných mostov na východe krajiny.
Hanušovský most sa hrdí titulom najdlhší železničný most postavený v oblúku na Slovensku, ba aj v strednej Európe – má až 389,9 metrov.
Sklenené mosty sú magnetom na turistov, no aj adrenalínovým zážitkom. Nejednému návštevníkovi sa pri pohľade dole zakrúti hlava a roztrasú kolená.