Túto ambíciu predstavil minister dopravy Andrej Doležal.
Elektronický výber mýta v apríli dosiahol 13,95 milióna eur, čo je medziročne menej o 25,8 percenta. Teda takmer o päť miliónov eur.
IVAN PIOVARČI: Keď Igor Matovič začne ťahať čísla z rukáva, je lepšia opatrnosť. V jeho podaní by aj Ludolfovo číslo pí vyzeralo ako predražené a rozkradnuté.
MARIÁN REPA: Prvýkrát štát na mýte prerobil, keď vybral najdrahšiu ponuku, druhýkrát, keď podpísal zlú zmluvu a tretíkrát prerobí, keď bude chcieť mýtny systém odkúpiť.
Kde zlyhal mýtny systém a kto za to môže? Národný kontrolný úrad NKÚ stojí za svojimi závermi, Ľubomír Vážny podal trestné oznámenie.
Elektronický mýtny systém fungujúci na Slovensku je podľa SkyToll-u jeden z najprogresívnejších na svete.
Vodiči cestujúci naprieč Európou možno nebudú musieť kupovať diaľničné známky v každej krajine.
Slovensko sa vyhne žalobe na súde Európskej únie za kontroverzný tender na vybudovanie a prevádzkovanie systému mýta.
Cestní dopravcovia s vozidlami nad 3,5 tony si budú môcť uplatňovať zľavu z aktuálnej výšky sadzby mýta po odjazdení určitého množstva kilometrov.
Elektronické mýto na Slovensku budú môcť dopravcovia od októbra platiť len na základe údajov z palubných jednotiek.
Ministerstvo dopravy plánuje zrušiť ticketing v jeho súčasnej obsahovej podobe a zaviesť nový náhradný výber mýta.