Medzi mestami Hallsbergom a Örebro vyrastie prvý 21-kilometrový úsek.
Na Slovensku má šancu vzniknúť takmer 2 000 nových nabíjačiek.
Dostatočná sieť nabíjačiek pre milióny elektromobilov ešte nemusí znamenať úspech elektromobility.
Nabíjacia infraštruktúra je najlepšie rozvinutá v Bratislavskom kraji a najhoršie v Trnavskom.
Holanďania priznávajú, že razantný nástup elektromobilov môže spôsobiť ich energetickej sieti veľké problémy.
Kým ceny palív pozvoľne klesajú, na nabíjačkách platia majitelia elektromobilov od 1. januára opäť viac.
Energetická kríza núti vlády pripraviť scenáre na obdobia, keď jej nebude dosť. Na rane sú aj elektromobily.
V EÚ je aktuálne 300-tisíc verejných nabíjacích staníc. Do roku 2030 ich však treba "iba" 22-rát viac!
Elektromobily majú totiž tak trochu „deravú nádrž“.
Ceny elektriny v Nemecku prudko rastú, nabíjanie elektromobilov sa predražuje.
Dotácie umožnia budovať ako pomalšie nabíjacie body s využitím striedavého prúdu, tak aj rýchle nabíjačky s jednosmerným prúdom.
Elektromobily čaká krutá regulácia nabíjania. Inak to bez blackoutov nepôjde.
Za nabíjanie Lidl účtuje základnú minimálnu sumu, ktorú zaplatíte aj keď v nej obsiahnuté kWh nevyčerpáte.
Nio je jedinou automobilkou, ktorá má funkčný systém výmeny batérií v elektromobiloch.
Výrobcovia elektromobilov už dlho varujú pred nedostatkom nabíjacích staníc.
Nabíjačka Nimbee vraj dokáže za 45 minút zvýšiť dojazd elektromobilu o 240 kilometrov.
V Prahe by malo v priebehu šiestich rokov vzniknúť 3 až 6 tisíc nabíjacích miest pre elektromobily na verejnom osvetlení.
Nová generácia indukčnej nabíjačky by mohla nabiť také Porsche Taycan už za 10 minút!
Len jedna z deviatich verejných nabíjačiek v EÚ je rýchla. Elektromobilita na to môže čoskoro naraziť.
Sieť nabíjačiek Tesla Supercharger by mohla obslúžiť v budúcnosti aj majiteľov iných elektromobilov.