Elektromobily majú totiž tak trochu „deravú nádrž“.
Ceny elektriny v Nemecku prudko rastú, nabíjanie elektromobilov sa predražuje.
Dotácie umožnia budovať ako pomalšie nabíjacie body s využitím striedavého prúdu, tak aj rýchle nabíjačky s jednosmerným prúdom.
Elektromobily čaká krutá regulácia nabíjania. Inak to bez blackoutov nepôjde.
Za nabíjanie Lidl účtuje základnú minimálnu sumu, ktorú zaplatíte aj keď v nej obsiahnuté kWh nevyčerpáte.
Nio je jedinou automobilkou, ktorá má funkčný systém výmeny batérií v elektromobiloch.
Výrobcovia elektromobilov už dlho varujú pred nedostatkom nabíjacích staníc.
Nabíjačka Nimbee vraj dokáže za 45 minút zvýšiť dojazd elektromobilu o 240 kilometrov.
V Prahe by malo v priebehu šiestich rokov vzniknúť 3 až 6 tisíc nabíjacích miest pre elektromobily na verejnom osvetlení.
Nová generácia indukčnej nabíjačky by mohla nabiť také Porsche Taycan už za 10 minút!
Len jedna z deviatich verejných nabíjačiek v EÚ je rýchla. Elektromobilita na to môže čoskoro naraziť.
Sieť nabíjačiek Tesla Supercharger by mohla obslúžiť v budúcnosti aj majiteľov iných elektromobilov.
Tento údaj výrobcovia a zástancovia elektromobilov nikdy neuvádzajú. Strata pri nabíjaní však nie je malá.
Dlhé časy strávené na nabíjačkách by mohli byť čoskoro minulosťou.
Ak to "prešvihnete" s časom, ktorý necháte nabíjať svoje auto, môže vás to stáť aj niekoľko desiatok eur.
V Mooncity sú vystavené nielen dostupné elektromobily koncernu Volkswagen, ale aj zariadenia pre mikromobilitu a nabíjanie.
Nabíjanie v superrýchlych nabíjačkách vás môže vyjsť dvakrát drahšie, ako tankovanie nafty.
Ak chce mať Únia na v roku 2030 na cestách 30 miliónov elektrických áut, automobilky ich budú musieť vyrábať povinne.
Rýchly nástup elektromobilov vyvoláva obavy zo strany prevádzkovateľov energetických sietí. Tí sa už začínajú brániť.
Izraelský startup pracuje na geniálnej mechanickej batérii. Nepotrebuje žiadne chemikálie, ani vzácne kovy, má neobmedzený počet nabíjacích cyklov a stojí len desatinu ceny li-ion akumulátora.