Len jedna z deviatich verejných nabíjačiek v EÚ je rýchla. Elektromobilita na to môže čoskoro naraziť.
Sieť nabíjačiek Tesla Supercharger by mohla obslúžiť v budúcnosti aj majiteľov iných elektromobilov.
Tento údaj výrobcovia a zástancovia elektromobilov nikdy neuvádzajú. Strata pri nabíjaní však nie je malá.
Dlhé časy strávené na nabíjačkách by mohli byť čoskoro minulosťou.
Ak to "prešvihnete" s časom, ktorý necháte nabíjať svoje auto, môže vás to stáť aj niekoľko desiatok eur.
V Mooncity sú vystavené nielen dostupné elektromobily koncernu Volkswagen, ale aj zariadenia pre mikromobilitu a nabíjanie.
Nabíjanie v superrýchlych nabíjačkách vás môže vyjsť dvakrát drahšie, ako tankovanie nafty.
Ak chce mať Únia na v roku 2030 na cestách 30 miliónov elektrických áut, automobilky ich budú musieť vyrábať povinne.
Rýchly nástup elektromobilov vyvoláva obavy zo strany prevádzkovateľov energetických sietí. Tí sa už začínajú brániť.
Izraelský startup pracuje na geniálnej mechanickej batérii. Nepotrebuje žiadne chemikálie, ani vzácne kovy, má neobmedzený počet nabíjacích cyklov a stojí len desatinu ceny li-ion akumulátora.
Budú stačiť tri minúty nabíjania, aby sme „natankovali“ elektromobil na ďalších 100 km jazdy? Technológia už existuje.