Kým ceny palív pozvoľne klesajú, na nabíjačkách platia majitelia elektromobilov od 1. januára opäť viac.
Elektromobily majú totiž tak trochu „deravú nádrž“.
Elektromobily čaká krutá regulácia nabíjania. Inak to bez blackoutov nepôjde.
Trvalo to dlhé roky, no zdá sa, že Apple nakoniec prestane vzdorovať. Nové iPhony budú používať USB-C konektor.
Rozdiel medzi dočerpanou energiou v akumulátore a tou, za ktorú na nabíjačke skutočne platíte, môže byť priam gigantický.
Len jedna z deviatich verejných nabíjačiek v EÚ je rýchla. Elektromobilita na to môže čoskoro naraziť.
Tento údaj výrobcovia a zástancovia elektromobilov nikdy neuvádzajú. Strata pri nabíjaní však nie je malá.
Dlho očakávaná a pripravovaná regulácia by prinútila výrobcov smartfónov, aby zjednotili nabíjacie konektory. Najväčší problém môže mať Apple.
Herbert Diess je horlivým zástancom elektromobility. Na dovolenke si ju však vyskúšal na vlastnej koži.
Nemci síce oslavujú milión elektrifikovaných áut, v skutočnosti však majú podiel len čosi vyše jedného percenta.
Ak to "prešvihnete" s časom, ktorý necháte nabíjať svoje auto, môže vás to stáť aj niekoľko desiatok eur.
Škoda s príchodom Enyaqu predstavila nabíjacie riešenia od domácich wall-boxov až po roamingovú nabíjaciu kartu.
Xiaomi predstavilo extrémne rýchle 200-Wattové nabíjanie HyperCharge. Cez kábel mobil nabije za 8 a bezdrôtovo za 15 minút.
Nabíjanie ostáva jedným zo zásadných problémov elektromobility. VW predstavuje inováciu, ktorá by mohla pomôcť.
Elektrické autá majú stále kratší dojazd ako tie konvenčné. To by nemusel byť problém, ak by bola k dispozícii dostatočná nabíjacia infraštruktúra. Lenže nie je.
Uvedenie prvého elektrického Volkswagenu na trh sprevádza ďalšia komplikácia. Nesúvisí však so samotným autom.
Firma ukázala, ako funguje rekordné 80-Wattové bezdrôtové nabíjanie. Telefón s veľkokapacitnou batériou dokáže nabiť z nuly na 50 percent za 8 minút.
Ak by Európska komisia výrobcom mobilov prikázala používať len jediný konektor, podľa Apple by tak pribrzdila technologické inovácie.
Dlhý nabíjací čas je jedným z problémov elektromobilov. V budúcnosti by sa to ale malo zmeniť. Audi tvrdí, že svoje nové elektrické autá dokáže nabiť za menej ako dvanásť minút. Chce to však aj výkonné nabíjačky.
Skracuje nabíjanie mobilu výkonnejšou nabíjačkou jeho životnosť? Platí záruka aj pri kúpe použitého mobilu? Vyvraciame mýty o mobiloch.