Najúspešnejšou veľkoobjemovou značkou je v Európe Dacia. Menej sa zatiaľ darí francúzskym značkám Renault a Citroën.
Najpredávanejším európskym autom je Peugeot 208, Golf klesol na 4. priečku, Clio je až siedme.
Európania chcú malé a cenovo dostupné spaľovacie autá, aj keď politici a aj automobilky sa snažia tvrdiť opak.
Luxusným autám sa darilo. Do top 10 sa vo svojej kategórii dostal dokonca aj Rolls-Royce Cullinan.
Najpopulárnejšou európskou značkou je Toyota, po nej nasleduje Volkswagen a treťou je Škoda.
V prvom kvartáli sa celkom darilo Peugeotu, výrazne si polepšila Toyota Corolla a naozaj prekvapil Ford Puma.
V januári kraľovala európskym autám Dacia Sandero, najpredávanejším plug-in hybridom sa stal Peugeot 3008 a medzi elektromobilmi zvíťazila Kia Niro.
Najpredávanejšou luxusnou značkou vo svete sa v uplynulom roku stalo BMW. Slovenský luxusný trh však "prevalcoval" Mercedes-Benz triedy S.
Golf o titul prišiel, ale značka Volkswagen môže byť spokojná. Darilo sa aj Toyotám a Dacii Sandero.