Kľúčové posolstvo pre slovenských občanov znie - dobre si zvážte, aké potraviny kupujete.
Niektoré hollywoodske hviezdy možno využijú službu asistentov alebo donášok, keď príde na veľké rodinné nákupy.
Netreba sa však báť, že by ste na nákupoch zakaždým nechali obchodníkom čo-to navyše.
Celkovo dostali zahraniční podnikatelia pod svoju kontrolu 1 216 českých spoločností.
Ceny jednotlivých tovarov sa zaokrúhľovať nebudú.
Odštartovalo obdobie výpredajov, ktoré zvykne byť lákadlom. A nehovoríme len o nákupných maniačkách a maniakoch.
Premýšľate nad nákupom novej záhradnej techniky? Kosačku si nekupujete každý rok, preto by ste si mali dobre rozmyslieť, aký model najviac vyhovuje vašim potrebám.
Jana Glasová, analytička 365 bank: Pandémia koronavírusu zmenila naše životy, prácu, tiež máme nové zvyky. A predpokladáme, že niektoré z nich pretrvajú.
Nový spôsob obstarania potravy si našli krkavce v aljašskom meste Anchorage. Zlietavajú sa na parkovisko pred miestnou predajňou obchodného reťazca Costco a kradnú ľuďom nákupy z vozíkov.
Nestáva sa každý deň, aby sa slávna hviezda objavila v bežných potravinách. Od istého času sa o túto činnosť starajú asistenti..
Nedávny prieskum z Francúzska potvrdil nárast popularity biopotravín.
Tohtoročný veľkonočný nákup základných surovín vyjde 4-člennú rodinu na zhruba 50 eur. V porovnaní s minulým rokom ide len o mierne navýšenie.
Spotrebitelia na celom svete v minulom roku zvýšili výdavky na elektroniku, pretože pandémia nového koronavírusu podporila predaj počítačov, tabletov a herných konzol.
Výdavky na potraviny a nealko nápoje rástli slovenským domácnostiam od roku 2010 najrýchlejšie spomedzi všetkých krajín Európskej únie.
Slovenskô. Tak sa volá nová privátna značka reťazca Lidl.
Hollywoodsku hviezdu Charlize Theronovú pri nákupoch prezradila špičková figúra.
Nepozerajte iba na ceny. Na to, aby ste nakúpili kvalitné potraviny, potrebujete okrem rúk aj oči a nos. Čo všetko je dôležité všímať si?
Kupujúci cez internet podľa odhadu minuli 9 miliárd amerických dolárov, počet zákazníkov kamenných predajní však pre pandémiu klesol o 52 percent.
Oproti prvému lockdownu z marca tohto roka ide o priemernú úsporu piatich eur.
Priemerná slovenská domácnosť zaplatí za nákup v potravinách približne 24 eur. Oproti prvému lockdownu z marca je to približne o päť eur menej.