Na novobudovanom moste už prebieha debnenie a betonáž nosnej konštrukcie.
Most na diaľnici D2 v Bratislave už nesie korektný názov.
Najviac elektronických známok si vodiči zakúpili online, fyzicky sa ich najviac predalo na slovensko-českom priechode v Brodskom.
Liptovská stavba diaľnice D1 v dĺžke 15 kilometrov, ktorá vytvorí obchvat mesta Ružomberok, sa po dobudovaní napojí na existujúcu štvorprúdovú diaľnicu smerujúcu do Košíc.
Treba na nových úsekoch diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 diaľničnú známku?
Zároveň s úsekom Kriváň – Lovinobaňa, Tomášovce sa už začal pripravovať aj nadväzujúci úsek Kriváň – Mýtna.
Výstavbu I. etapy severného obchvatu Prešova chce NDS ukončiť v priebehu roka 2023.
Ako prvý bude odstavený už začiatkom septembra tunel Horelica.
Aj po predbežnom zhodnotení stavu tunelu a celého úseku to vyzerá tak, že termín jeho dokončenia v roku 2023 by sa malo podariť dodržať.
Policajná akcia súvisela s nehospodárnym nakladaním s majetkom Národnej diaľničnej spoločnosti.
Juraj Tlapa pred výbor predstúpi pre situáciu na diaľnici D2 medzi Stupavou a hlavným mestom.
Národná kriminálna agentúra zasahuje v Bratislavskom a Žilinskom kraji.
Zhotoviteľ požiadal o predĺženie lehoty výstavby do jesene 2021.
Diaľničný úsek Turany - Hubová bude mať dĺžku takmer 15 kilometrov a po dokončení ušetrí motoristom približne 12 minút.
Dôvodom sú námietky proti podmienkam v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch.
Výstavba križovatky Triblavina trochu pripomína nekonečný príbeh. Vyzerá to však tak, že tento rok by mohol už naozaj skončiť.
Intenzita dopravy klesla v minulom roku približne o 20 percent. Najvyššia bola vlani 21. a 28. augusta a 23. októbra.
Podbanské je prvým diaľničným mostom v histórii samostatného Slovenska, ktorý sa nedá opraviť a treba ho zbúrať.
Most Podbanské má smutný primát - bude prvým v našej diaľničnej sieti, ktorý sa musí kompletne zbúrať a postaviť nanovo.
Diaľničiari odmietajú tvrdenia, že sa správajú ako Taliban a avizujú právne kroky.