Pracuje sa tiež na betonáži spodnej stavby mostov a robotníci pokračujú aj v zemných a výkopových prácach.
Zmluvu by podľa Nadácie Zastavme korupciu mal prekontrolovať najvyšší kontrolný úrad. Ide o mimoriadne lživé a dezinformačné podanie, tvrdí NDS.
Upozorňujeme motoristov, aby v rámci nadšenia z "testovania" nového úseku nezabudli, že na ňom treba diaľničnú známku.
Uzavretá bude vetva diaľnice D1 vrátane pripájacieho pruhu v smere z Bratislavy až po Zlaté Piesky v úseku medi km 14,400 až 13,75.
V tuneli Bikoš testovali schopnosti záchranných zložiek a aj použitých technológií pri nehode troch áut, vrátane požiaru.
Chybu pri kúpe diaľničnej známky po novom bude možné opraviť do konca toho istého kalendárneho dňa.
Približne 3-kilometrový úsek rýchlostnej cesty R1 Banská Bystrica - Slovenská Ľupča bude stáť takmer 90 miliónov eur. Stavať ho malo konzorcium Doprastav a Metrostav.
SkyToll varuje, že ak by sa na Slovensku prestalo vyberať mýto, prišiel by štát o výnosy v rozsahu 250 miliónov eur za rok.
Cieľom aktuálnej vlády je, aby náklady na elektronický výber mýta boli namiesto 38 percent menej ako 15 percent
Kým sa doprava na diaľnici D1 obmedzí, treba najprv vybudovať náhradne komunikácie.
Prvé dopravné obmedzenia na diaľnici D1 možno v súvislosti s výstavbou križovatky podľa NDS očakávať v priebehu roka 2024.
Aktuálne prebieha archeologický prieskum, prekládky sietí, projektovanie a niektoré demolačné práce.
Národná diaľničná spoločnosť už osadila upravené dopravné značenie, ktoré vymedzuje bezplatný úsek.
Dôvodom je oprava vozovky a výmena mostných záverov na moste. Doprava bude vedená vo zvyšných jazdných pruhoch.
Otvorený má byť koncom roka 2027.
Národná diaľničná spoločnosť si v spolupráci s políciouposvieti na tých, ktorí jazdia po rýchlostných cestách bez známky.
Všetci zúčastnení hráči, teda projektanti, investori či realizačné firmy budú vedieť, čo sa kedy a v akom objeme bude stavať, tvrdí minister.
Naši zamestnanci sa nemôžu báť o svoj holý život pri výkone svojej práce, ktorú si plnia zodpovedne, s dennodenným nasadením, tvrdí NDS.
Úsek s dĺžku 3,6 kilometra sa bude stavať 1 100 dní. Zatiaľ prebiehajú len prípravné a projektové práce.
Tunel Bikoš sa práve napája na prevádzkovo-technologický objekt. Ak všetko pôjde dobre, hotový by mohol byť už koncom leta.