Všetci zúčastnení hráči, teda projektanti, investori či realizačné firmy budú vedieť, čo sa kedy a v akom objeme bude stavať, tvrdí minister.
Naši zamestnanci sa nemôžu báť o svoj holý život pri výkone svojej práce, ktorú si plnia zodpovedne, s dennodenným nasadením, tvrdí NDS.
Úsek s dĺžku 3,6 kilometra sa bude stavať 1 100 dní. Zatiaľ prebiehajú len prípravné a projektové práce.
Tunel Bikoš sa práve napája na prevádzkovo-technologický objekt. Ak všetko pôjde dobre, hotový by mohol byť už koncom leta.
Oprava diaľnice D2 bude prebiehať v niekoľkých etapách. Práce by mali skončiť v druhej polovici júna.
Úsek rýchlostnej cesty R2 Kriváň – Mýtna je tvorený hlavne estakádami, vrátane najdlhšej na Slovensku. Tá bude mať vyše 4 km a prechádzať bude údolím Krivánskeho potoka.
Most v úseku rýchlostnej cesty R2 Mýtna – Lovinobaňa, Tomášovce doteraz nebol uvedený do prevádzky, jeho sanácia trvala približne pol roka.
Aktualizovaný harmonogram predstaví NDS v priebehu nasledujúcich dní.
Obyvatelia sa dlhodobo sťažujú na vysoký hluk v úseku od mosta Lanfranconi po tunel Sitina.
Severný obchvat Prešova by mohol byť dokončený na prelome júla a augusta tohto roku.
Národná diaľničná spoločnosť vyhlásila verejnú súťaž na vypracovanie štúdie realizovateľnosti pre druhý profil D1 Beharovce — Branisko.
Aktuálne sa na viacerých úsekoch budujú násypy a niektoré z nich už frézujú. Mosty sú v rozostavanom štádiu, pracuje sa najmä na debnení.
Zatiaľ to vyzerá tak, že tunel Višňové by predsa len mohol byť hotový do konca roku 2024.
Polícia priblížila, že išlo o nehodu osobného auta a kamióna, predbežne bez zranení.
So sumou 47,6 milióna eur na kilometer by tento úsek patril medzi najdrahšie diaľnice na Slovensku bez tunela.
Zmena technológia bude mať vplyv na cenu a termín dokončenia obchvatu.
Oprava nestabilného mosta na novom úseku R2 bude náročná.
Tunel Bikoš by podľa vyjadrenia NDS mal byť pripravený na odovzdanie do užívania koncom leta tohto roku.
Výstavba protihlukových sien v dĺžke 2,4 kilometra má trvať 690 dní. Práce zrejme začnú v septembri.
Náklady NDS na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.