Cieľom aktuálnej vlády je, aby náklady na elektronický výber mýta boli namiesto 38 percent menej ako 15 percent
Kým sa doprava na diaľnici D1 obmedzí, treba najprv vybudovať náhradne komunikácie.
Prvé dopravné obmedzenia na diaľnici D1 možno v súvislosti s výstavbou križovatky podľa NDS očakávať v priebehu roka 2024.
Aktuálne prebieha archeologický prieskum, prekládky sietí, projektovanie a niektoré demolačné práce.
Národná diaľničná spoločnosť už osadila upravené dopravné značenie, ktoré vymedzuje bezplatný úsek.
Dôvodom je oprava vozovky a výmena mostných záverov na moste. Doprava bude vedená vo zvyšných jazdných pruhoch.
Otvorený má byť koncom roka 2027.
Národná diaľničná spoločnosť si v spolupráci s políciouposvieti na tých, ktorí jazdia po rýchlostných cestách bez známky.
Všetci zúčastnení hráči, teda projektanti, investori či realizačné firmy budú vedieť, čo sa kedy a v akom objeme bude stavať, tvrdí minister.
Naši zamestnanci sa nemôžu báť o svoj holý život pri výkone svojej práce, ktorú si plnia zodpovedne, s dennodenným nasadením, tvrdí NDS.
Úsek s dĺžku 3,6 kilometra sa bude stavať 1 100 dní. Zatiaľ prebiehajú len prípravné a projektové práce.
Tunel Bikoš sa práve napája na prevádzkovo-technologický objekt. Ak všetko pôjde dobre, hotový by mohol byť už koncom leta.
Oprava diaľnice D2 bude prebiehať v niekoľkých etapách. Práce by mali skončiť v druhej polovici júna.
Úsek rýchlostnej cesty R2 Kriváň – Mýtna je tvorený hlavne estakádami, vrátane najdlhšej na Slovensku. Tá bude mať vyše 4 km a prechádzať bude údolím Krivánskeho potoka.
Most v úseku rýchlostnej cesty R2 Mýtna – Lovinobaňa, Tomášovce doteraz nebol uvedený do prevádzky, jeho sanácia trvala približne pol roka.
Aktualizovaný harmonogram predstaví NDS v priebehu nasledujúcich dní.
Obyvatelia sa dlhodobo sťažujú na vysoký hluk v úseku od mosta Lanfranconi po tunel Sitina.
Severný obchvat Prešova by mohol byť dokončený na prelome júla a augusta tohto roku.
Národná diaľničná spoločnosť vyhlásila verejnú súťaž na vypracovanie štúdie realizovateľnosti pre druhý profil D1 Beharovce — Branisko.
Aktuálne sa na viacerých úsekoch budujú násypy a niektoré z nich už frézujú. Mosty sú v rozostavanom štádiu, pracuje sa najmä na debnení.