Odpočívadlo je obojstranné. Obe jeho strany sú prepojené cestou, vedúcou ponad R4-ku.
Dodatok k zmluve medzi NDS a spoločnosťou SkyToll umožňuje opakovane predlžovať poskytovanie služby o dvanásť mesiacov až do konca roka 2027.
Národná diaľničná spoločnosť podpísala zmluvu s víťazom tendra na výstavbu rozšírenia D1 Bratislava – Triblavina vrátane križovatky D1D4.
V celom 7,5 km dlhom tuneli Višňové je hotová reprofilácia.
Tunel Čebrať bude tretím najdlhším diaľničným tunelom na Slovensku.
Odpočívadlo Valaliky bude mať celkovú kapacitu 125 miest. jeho výstavba práve začína.
Tunel Čebrať bude prerazený na prelome novembra a decembra, obchvat Ružomberku by mohol byť hotový koncom budúceho roku.
Výstavba strategickej križovatky bude stáť vyše 110 miliónov eur a trvať bude 1 100 dní.
Súčasťou úseku R2 Kriváň – Mýtna nebude len najdlhšia estakáda na Slovensku, aktuálne sa tam dvíha aj ďalší most.
Stúpnuť by mali ceny všetkých typov diaľničných známok. Tie sa naposledy zvyšovali v roku 2011.
NDS sa plánuje dohodnúť so SkyTollom na cene, ktorú štát firme zaplatí za ďalší rok prevádzkovania mýtneho systému.
Úsek D1 Hubová - Ivachnová sa začal stavať v roku 2013 a mal byť pôvodne dokončený v roku 2017.
Prvá etapa severného obchvatu Prešova by mala byť hotová v júli 2023.
Budovaná estakáda je z hľadiska výstavby pomerne náročná.
Po dobudovaní košická R2 prepojí diaľnicu D1 s rýchlostnou cestou R4.
Kysucký diaľničný privádzač by mohol byť predbežne sprejazdnený koncom budúceho roku.
Pozrite si presné termíny uzavretia tunelov, niektoré budú odstavené aj niekoľko dní.
Veľké odpočívadlo bude stáť (s DPH) takmer 11 miliónov eur, bude obojstranné a spolu na ňom bude miesto pre vyše 60 osobných áut a 60 kamiónov.
V medziročnom porovnaní predala NDS o 29,6 percenta viac elektronických diaľničných známok ako minulý rok.
V máji bola väčšina prác súvisiacich s výstavbou tunelu Čebrať utlmená, problémom bolo financovanie stavby.