Nio patrí k čínskym automobilkám, ktoré majú veľký záujem presadiť sa na európskom trhu.
Čínsky koncern Chery plánuje uviesť v Európe hneď tri svoje značky. Predávať chce elektromobily aj spaľovacie autá a plánuje aj európsku továreň.
Inteligentný telefón má vyše 30 špeciálnych funkcií pre spoluprácu s autom. Je na ňom "štartovacie tlačidlo", dokáže aktivovať parkovanie na diaľku a odomykať auto.
Európa, tras sa! Asi to je posolstvo najväčšie čínskeho výrobcu áut s alternatívnym pohonom.
V čínskom meste Jiangmen došlo po prvý raz k požiaru na tzv. swapovacej stanici automobilky Nio.
Nio je jednou z najinovatívnejších čínskych automobiliek. Žiadne kopírovanie sa nekoná. Dôkazom je kombi ET5.
Elektrická Dacia Spring je podľa bruselskej organizácie Green NCAP autom s najnižším dosahom na životné prostredie.
Nio pripravuje pre Európu lacný elektromobil, ktorého základná cena by mala začínať pod hranicou 30-tisíc eur.
Čínske elektromobily by mohli čoskoro poriadne zamiešať karty aj v Európe. Toto je ďalší ambiciózny model.
Čína už predbehla Nemecko a je druhým najväčším exportérom áut na svete. Aby vývoz zvýšila, potrebuje viac veľkých lodí.
Čínska automobilka Nio mala ako jediná guráž vybudovať sieť staníc na výmenu batérií.
Nio je takpovediac „čínskou Teslou“. Vyrába elektromobily, prevádzkuje sieť staníc na rýchlu výmenu batérií a tiež pracuje na batérii s kapacitou 155 kWh!
Predaje elektromobilov rastú raketovým tempom, no dostať ich do čiernych čísiel je pre ich výrobcov zatiaľ iba snom.
Elektrické siete nie sú pripravené na nápor elektromobilov.
Nio je jedinou automobilkou, ktorá má funkčný systém výmeny batérií v elektromobiloch.
Čínsky výrobca elektromobilov Nio našiel ako jediný odvahu spustiť sieť výmenníkových staníc na batérie.
V ostatnom kole crashtestov Euro NCAP sa nezvyčajne ocitli modely reprezentujúce takmer všetky typy pohonov.
Čínski výrobcovia elektrických áut sa rozhodli presadiť v Európe. Pre začiatok ich láka silný nórsky trh.
Krátky dojazd a dlhá doba nabíjania. To je Achillova päta elektromobilov.
Nové elektromobily sa v Číne roja ako huby po daždi. A získať priazeň chcú aj v Európe.