Značka Nio už na starom kontinente pôsobí, ale ponúka zväčša drahé prémiové modely. Presadiť sa chce ale aj dostupnejšími elektromobilmi.
Prvý model, dostupný v Európe, bude Onvo L60 s maximálnym dojazdom presahujúcim podľa meracieho cyklu CLTC tisíc kilometrov.
Výroba áut v Bruseli by pomohla spoločnosti Nio vyhnúť sa vyšším clám na dovoz čínskych elektrických vozidiel.
Americký Startup ClearMotion vyvinul systém, ktorý robí s podvozkom auta to, čo robí systém na potláčanie rušivých zvukov v slúchadlách.
Nové akumulátory od Nia a CATL by mohli pomôcť.
Čínski partneri veria technológii rýchlej výmeny batérií v elektromobiloch. V roku 2025 chcú mať v prevádzke tisíce swapovacích staníc.
Kedysi Čína kopírovala západné technológie. Teraz sa karta obrátila. Stellantis poškuľuje po nápade automobilky Nio.
Nio patrí k čínskym automobilkám, ktoré majú veľký záujem presadiť sa na európskom trhu.
Čínsky koncern Chery plánuje uviesť v Európe hneď tri svoje značky. Predávať chce elektromobily aj spaľovacie autá a plánuje aj európsku továreň.
Inteligentný telefón má vyše 30 špeciálnych funkcií pre spoluprácu s autom. Je na ňom "štartovacie tlačidlo", dokáže aktivovať parkovanie na diaľku a odomykať auto.
Európa, tras sa! Asi to je posolstvo najväčšie čínskeho výrobcu áut s alternatívnym pohonom.
V čínskom meste Jiangmen došlo po prvý raz k požiaru na tzv. swapovacej stanici automobilky Nio.
Nio je jednou z najinovatívnejších čínskych automobiliek. Žiadne kopírovanie sa nekoná. Dôkazom je kombi ET5.
Elektrická Dacia Spring je podľa bruselskej organizácie Green NCAP autom s najnižším dosahom na životné prostredie.
Nio pripravuje pre Európu lacný elektromobil, ktorého základná cena by mala začínať pod hranicou 30-tisíc eur.
Čínske elektromobily by mohli čoskoro poriadne zamiešať karty aj v Európe. Toto je ďalší ambiciózny model.
Čína už predbehla Nemecko a je druhým najväčším exportérom áut na svete. Aby vývoz zvýšila, potrebuje viac veľkých lodí.
Čínska automobilka Nio mala ako jediná guráž vybudovať sieť staníc na výmenu batérií.
Nio je takpovediac „čínskou Teslou“. Vyrába elektromobily, prevádzkuje sieť staníc na rýchlu výmenu batérií a tiež pracuje na batérii s kapacitou 155 kWh!
Predaje elektromobilov rastú raketovým tempom, no dostať ich do čiernych čísiel je pre ich výrobcov zatiaľ iba snom.