Japonci už horúčkovito pracujú na tretej generácii Leafu. Na hatchback zabudnite.
Japonské automobilky stále dokážu priniesť modely zamerané na radosť z jazdy. Nissan to potvrdzuje novou generáciou modelu Z, ktorá prichádza po 12 rokoch.
Nissan Leaf a Ariya dostanú ďalšieho súrodenca. Je súčasťou masívnej investície vo výške jednej miliardy libier.
Nissan sa nám so svetom rely príliš nespája, no pred 50 rokmi to bolo inak.
Tretia generácia Qashqaia bude vznikať pre Európu na modernizovaných linkách britského závodu v Sunderlande. Nissan doň investoval 466 miliónov eur.
Japonská automobilka Nissan odkladá plánované letné uvedenie elektromobilu Ariya na trh na zimu. Aj to len v limitovanej sérii.
Je Nissan Qashqai spoľahlivým autom?
Pre problémy s nedostatkom čipov sa v prvom polroku 2021 nevyrobí približne 2,5 milióna automobilov.
Carlos Ghosn, jeden z bývalých najvplyvnejších automobilových manažérov, už nemusí mať ďaleko k návratu do väzenia.
Počuť o vývoji nového spaľovacieho motora je dnes naozaj vzácnosťou. Nissan však na klasiku nezanevrel.
Nový Qashqai bude robustnejší, priestrannejší, bezpečnejší a zároveň úspornejší. Ponúkne však len jednu jedinú verziu 4x4.
Nissan chystá veľký debut. Osemnásteho februára ukáže dlho očakávané nové SUV Qashqai.
Tretia generácia Nissanu Qashqai je za rohom. Automobilka tak prezrádza viac o jeho technike.
Európsky trh sa pre výrobcov áut stáva kvôli emisiám priam nepriateľským. Automobilky na to reagujú rôzne.
Vystačí si nová generácia Nissanu Juke len s jedným motorom?
Po prvých snímkach zamaskovaných predprodukčných prototypov nás necháva Nissan nahliadnuť do kabíny nového Qashqaia.
Bývalý šéf aliancie Renault-Nissan sa stále ukrýva v Libanone pred japonskou justíciou. Po dvoch rokoch má šancu na očistu.
Malý automobil z dielne japonskej značky patrí k stáliciam európskych miest. Preto sa mu výrobca snaží faceliftom udržať svieži vzhľad.
Nissan potrebuje súrne úspešný model. Má ním byť jeho niekdajší bestseller Qashqai.
Črtá sa nový japonsko-britský spor? Ak bude zavedená dodatočná daň EÚ vo výške 10 % na dovoz áut z Británie, japonské automobilky ju budú chcieť späť.