Čína je najväčším obchodným partnerom Ruska.
Čína je najväčším obchodným partnerom Ruska.
Podiel slovenských potravín v obchodoch sa znižuje.
Hlas - sociálna demokracia (Hlas-SD) chce presadiť balík oparení proti zdražovaniu potravín.
Otázka udržateľnosti v módnom priemysle nemá jednoduchú odpoveď. A nemá len jednu jedinú.
Lacný reťazec Action otvoril na Slovensku iba nedávno.
Väčšina ľudí, ktorí pracujú v nedeľu, nie sú v maloobchode. Zákaz predaja počas nedieľ sa ich teda nedotkne.
Hoci predajne s oblečením zažívali v časoch pandémie krízu, dnes sú opäť lákadlom.
Hoci už majú svoj vek, zákazníci ich stále chcú. Niektoré slovenské výrobky nestrácajú nič zo svojej obľúbenosti ani po dlhých rokoch na pultoch.
Platby do 5 eurocentov sa zaokrúhlia na 5 eurocentov.
Rekordná inflácia nás čoraz viac núti zamýšľať sa nad tým, kde sa dá usporiť. A čo tak začať s potravinami?
Hlavnými nájomcami sú Billa, New Yorker, Kik, Tedi, Sinsay a Decathlon, tiež medzinárodní partneri z ďalších nehnuteľností siete Supernova, ako aj kiná.
Slovensko má za sebou dva roky s pandémiou. Tá ovplyvnila celý chod ekonomiky, vrátane spotrebiteľského správania Slovákov.
Z prieskumu KPMG vyplýva, že cesta k spokojným zákazníkom vedie práve cez zavádzanie technologických inovácií, čo zjednodušujú a zrýchľujú interakcie so zákazníkom.
Za predpokladu, že ľudia nosia respirátor a dezinfikujú si ruky, sa v obchodoch alebo na poštách vírus SARS-CoV-2 dlho neudrží.
Vyplýva to z vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva (ÚVZ) SR, upravujúcej činnosť prevádzok.
Slovenskí výrobcovia sa budú orientovať len na určité bonusové produkty s vyššou pridanou hodnotou.
Viac ako polovica používateľov (54,59 percenta) sa k e-knihám najčastejšie dostane cez služby digitálnych knižníc.
OUR MEDIA SR a Mall.tv sa rozhodli spojiť sily a vyskúšať spoluprácu s cieľom zvýšiť atraktivitu oboch strán pre klientov a obchodných partnerov.
Nápoj, bez ktorého si mnoho ľudí nevie predstaviť ráno.