Vzrušujúcim chuťovým spestrením leta je drobné ovocie. Ponuka pestovateľov zo Slovenska však nepokrýva rastúci záujem o maliny, čučoriedky, čierne a červené ríbezle či egreše.
Lidl a Kaufland sa derú čoraz viac do nákupných košíkov Slovákov. A to na úkor iných reťazcov, z ktorých niektoré sa snažia nadviazať na svoju zašlú slávu.
Slovenskí spotrebitelia čoraz viac nakupujú privátne značky jednotlivých obchodných reťazcov. Na obľube získavajú aj tým, že sú lacnejšie.
"Obchodné reťazce nesmú diskriminovať českých poľnohospodárov a českých a moravských potravinárov," tvrdí český premiér Bohuslav Sobotka.
Obchody Tesca na Slovensku sa budú možno predávať. Britský reťazec má totiž problémy a tiež čelí čoraz ostrejšej konkurencii zo strany reťazcov ako Lidl, Aldi či Kaufland.