Ak si kupujete nové auto, zväčša na to nemyslíte. Lenže po rokoch môžete na výber značky doplatiť.
Dražejú všetky ojazdené autá. Elektromobily však najviac!
Ceny nových áut prudko rastú. A s nimi aj ceny tých ojazdených. Napriek tomu existujú výnimky.
Slováci pri jazdených autách naďalej uprednostňujú diesle a prišli na chuť automatom. Viac sa predávajú prémiové značky, podiel Škody a VW výrazne klesol.
Ešte pred pár desaťročiami sme ju vídali často aj na našich cestách. Potom však tento "rumunský zázrak" zožrala hrdza. Jedna výnimka sa ale nájde.
Predaje jazdených áut raketovo stúpajú. Dôvodom je hlavne nedostatok nových.
Vyzerá to tak, že ceny jazdených áut budú naďalej rásť. Viac sa pritom roztvoria cenové nožnice medzi novšími a staršími "jazdenkami".
Trend rastúcich cien ojazdených áut na Slovensku pokračoval aj v marci.
Na Slovensku ich v ponuke medzimesačne pribudlo 5 700.
Nestáva sa často, aby sa v USA objavila socialistická Škoda. Táto stopäťka je ale výnimkou. A cenou si naozaj trúfa.
Ceny jazdených áut rastú už tretí rok po sebe. Navyše ponuka na trhu je pomerne oklieštená.
Na trhu chýbajú nové aj jazdené autá. Mnohí preto volia ich nákup online. Má to však svoje úskalia.
Za dva roky pandémie ubudlo v inzercii na trhoch v krajinách V4 vyše pol milióna áut.
Automobilky by chceli, aby sme si nové autá kupovali čo najčastejšie. Toyota ide opačným smerom. S
Ceny jazdených áut narástli od úvodu roka priemere o 13 percent, predajcovia vraj s nimi začínajú špekulovať.
Niektoré luxusné výbavové prvky v jazdených autách síce potešia, ale v konečnom dôsledku vás môžu vyjsť poriadne draho.
Ojazdené autá v strednej Európe stále chýbajú. Len počas novembra ubudlo v krajinách V4 z ponuky 41 000 áut.
Podvody s najazdenými kilometrami sú bohužiaľ stále realitou.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.
Po niekoľkomesačnom poklese a stagnácii trh s jazdenými autami v októbri zažil mierne oživenie.