Ceny jazdených áut rastú už tretí rok po sebe. Navyše ponuka na trhu je pomerne oklieštená.
Na trhu chýbajú nové aj jazdené autá. Mnohí preto volia ich nákup online. Má to však svoje úskalia.
Za dva roky pandémie ubudlo v inzercii na trhoch v krajinách V4 vyše pol milióna áut.
Automobilky by chceli, aby sme si nové autá kupovali čo najčastejšie. Toyota ide opačným smerom. S
Ceny jazdených áut narástli od úvodu roka priemere o 13 percent, predajcovia vraj s nimi začínajú špekulovať.
Niektoré luxusné výbavové prvky v jazdených autách síce potešia, ale v konečnom dôsledku vás môžu vyjsť poriadne draho.
Ojazdené autá v strednej Európe stále chýbajú. Len počas novembra ubudlo v krajinách V4 z ponuky 41 000 áut.
Podvody s najazdenými kilometrami sú bohužiaľ stále realitou.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.
Po niekoľkomesačnom poklese a stagnácii trh s jazdenými autami v októbri zažil mierne oživenie.
Najviac jazdených áut dovážame z Česka a Nemecka. O autá z Rakúska alebo Holandska nie je až tak veľký záujem.
Za posledný rok stúpli ceny zánovných áut aj o 25 %.
Sedemdesiat percent inzerovaných jazdených áut v celej Európe nevyhovuje technickým štandardom. Vyplýva to z analýzy spoločnosti Carvago.
Na Slovensku stúpa záujem o SUV, ponuka sa však zužuje. Pri sedanoch zas výrazne stúpa ich vek a aj najazdené kilometre.
Autobazáre sú takmer prázdne, zato ceny raketovo rastú. Tak skoro sa to nezmení.
Chcete predať vaše staré auto čo najvýhodnejšie? Poradíme vám, ako udržať jeho hodnotu.
Letnými bestsellermi boli v Česku a na Slovensku Octavie, v Poľsku kraľovala Astra.
RPZV je jediný oficiálny celoštátny register, ktorý poskytuje údaje o histórii najazdených kilometrov.
Staré a lacné ešte nemusí znamenať nespoľahlivé. Tieto tri autá rozhodne stoja za to.
Niektoré staršie autá sa zatiaľ neoplatí predávať. Patrí k nim napríklad Alfa Romeo GTV alebo BMW 540 (E34).