Pandémia ovplyvnila nielen predaj nových áut, ale aj tých starších.
Čo sa stane, keď vláda zaťaží autá so spaľovacími motormi daňami a elektromobily budú stále drahé? To, čo v Holandsku.
Favorit odštartoval novodobú kapitolu dejín Škody. Bez neho by nebola tam, kde je. K vyhľadávaným veteránom však rozhodne nepatrí.
O čo viac padá predaj nových áut, o to väčší záujem je po koronakríze o tie jazdené. Tomu zodpovedá aj nečakaný rast cien.
Pandémia koronavírusu znemožnila na čas overovanie údajov o najazdených kilometroch. Aby však nemali podvodníci s autami z druhej ruky navrch, dá sa to teraz aj cez internet.
Toto nie je poradenstvo autobazára, ktorý potrebuje v zimných mesiacoch podporiť svoj biznis. Práve naopak.
Každý vodič má vo svojom živote vysnívané auto, ktoré by raz chcel vlastniť alebo ho už aj vlastní. Aké sú najnovšie trendy?
Pravidelná anketa magazínu Auto Express poskytuje cenné informácie pre záujemcov o staršie vozidlá. Medzi najlepšími sa totiž ocitli modely dostupné na našom trhu.
Rozmýšľate nad výhodnou kúpou auta? Zvažovať by ste mali nielen cenu, keď je nové, ale aj to, za koľko ho predáte v budúcnosti.
Zadovážiť si auto z druhej ruky zvyčajne vyzerá ako dobrý nápad. No zároveň si treba dať pozor na niekoľko vecí, aby človek nakoniec nebol aj bez auta, aj bez peňazí.
Elektromobily sú stále extrémne drahé. Čo však urobíme v situácii, keď veľké mestá „zatrhnú“ autám so spaľovacími motormi vjazd do ich centier?
Trh s novými SUV a crossovermi stále rastie, čo sa premieta aj do záujmu o ojazdené autá. Pri rozhodovaní o kúpe zohráva určite veľkú úlohu aj spoľahlivosť modelov.
Trvácnosť vozidiel možno posudzovať podľa viacerých kritérií. Nemecká sieť technických kontrol TÜV sa tentoraz zamerala na priemerný počet najazdených kilometrov desaťročných áut. Nemecké značky hrajú prím.
Na slovenskom trhu bolo v septembri celkovo inzerovaných 46 636 jazdených vozidiel.
V poslednom čase sa Nemci zbavujú starých dieselových áut a pri nových dávajú prednosť benzínu. Odbyt tých naftových klesol na rekordné minimá. Lenže posledné dva mesiace naznačujú miernu zmenu. Aspoň na trhu jazdených vozidiel. Svitá snáď nafte na lepšie časy?
Trh s SUV a crossovermi rastie už niekoľko rokov. Znamená to, že tieto karosárske verzie pribúdajú aj v bazároch. Štatistika nemeckej spoločnosti TÜV prezrádza, ktoré ojazdené športovo-úžitkové modely sú najporuchovejšie.
Štatistiky nemeckej inšpekčnej spoločnosti TÜV pravidelne poskytujú spotrebiteľom údaje o kvalite a spoľahlivosti áut. Z poslednej správy vyplýva aj to, ktorým modelom ojazdených áut je lepšie sa pri kúpe vyhnúť.
Slovenská databáza o prejazdených kilometroch bude od 20. mája prepojená na celoeurópsku sieť. Vďaka tomu sa po dovoze jazdeného auta nestratí jeho história..
Nezisková organizácia spoza oceána Consumer Reports prináša ďalšiu zo svojich štatistík. Tentoraz spracovala hodnotenia spotrebiteľov a zverejnila zoznam modelov aj s modelovým rokom, ktorým by sa záujemcovia o použité vozidlá mali určite vyhnúť.
Nemecká spoločnosť DEKRA vydala ďalšiu správu o poruchovosti ojazdených vozidiel. Pre motoristov ide o cenné informácie, keďže vozidlá porovnávala v rámci segmentov a počtu najazdených kilometrov.