Možno si pamätáte, aké náročné bolo v minulosti zaplatiť za tovar objednaný cez internet on-line. Táto doba je nenávratne preč a zaplatiť za tovar je ľahšie ako kedykoľvek predtým. Niekedy stačia dve kliknutia.
Vianočné nákupy sa s blížiacim sa novembrovým Black Friday rozbiehajú naplno. Mnoho Slovákov objednáva darčeky pre svojich blízkych práve cez internet.
Väčšina majiteľov na Slovensku má e-shop skôr ako doplnkový príjem.
Cena nie je všetko a nákup môže niekedy priniesť viac starostí ako radosti.
Najväčšie online trhovisko európskeho pôvodu je odteraz aj na Slovensku.
Na podvodné online obchody upozorňuje spoločnosť Eset.
Spotrebitelia sú neustále bombardovaní negatívnymi správami, čo odďaľuje ich plánované nákupy.
Konkurencia medzi e-shopmi je obrovská a vyniknúť nie je ľahké.
Environmentálne dopady podnikania sú dôležité najmä pre mladších zákazníkov.
Ani ekonomická stagnácia neodrádza od túžby preraziť s novými nápadmi.
Internetové obchody na Slovensku zaznamenali v tomto roku pokles.
Celoslovenská sieť potravín pripravuje e-shop s donáškou aj vyzdvihnutie nákupu v predajni.
O úspechu alebo neúspechu projektu dokáže rozhodnúť práve tvrdá práca.
Pod výsledok sa podpísali predovšetkým obavy spotrebiteľov.
Ľudia začali kvôli obavám z budúcich cien energií v septembri viac šetriť.
Pri otvorení vlastného e-shopu zvážte všetky nástrahy, aby to napokon nebola len strata času a peňazí.
Dva covidové roky výrazne zmenili naše zákaznícke správanie. Online nákupy sa stali bežnou vecou a obrat internetových obchodov výrazne stúpol.
Tržby internetových obchodov s oblečením nezaznamenali výraznejší pokles počtu objednávok i keď sú obchodné prevádzky otvorené.
Za päť rokov narástli tržby v online predaji o 264 percent.
Práca on-line, nákupy cez internet. Pandémia nahrala do karát internetovým obchodom, ktoré veru núdzu o klientov nemajú.