Jeden z najpredávanejších Opelov podstúpil po štyroch rokoch hĺbkovú revíziu.
O priazeň fanúšikov budú závodné elektorautá ešte dlho bojovať.
Vysokou ochranou posádky v prípade havárií sa zväčša chvália prémiové značky. V európskych crashtestoch však zažiarila Mazda CX-30, ktorá dosiahla najvyššie skóre ochrany dospelých v histórii.
Je drahé spoľahlivé a lacné nespoľahlivé? Rebríček poruchovosti áut nemeckej spoločnosti TÜV ukazuje, že to platiť nemusí.
Corsa je najpredávanejším modelom Opelu v Európe. Súčasná generácia má už síce jedenásť rokov, no nedávno prešla modernizáciou, vďaka čomu si udržuje šance v konkurenciou nabitom segmente B. Nasledovníka dostane až v roku 2020.
Nestáva sa to často, aby išli niekoľkoročné výsledky vývoja nového auta do „koša“. Opelu Corsa ale áno. Technici musia začať odznova.
Robotizované prevodovky majú množstvo nevýhod. Radia však ako automaty, a pritom sú neporovnateľne lacnejšie. Na túto strunu chce zahrať aj Opel. Modernému imidžu novej Astry to ale sedieť príliš nebude.
Netrvalo dlho a po novej Corse E prichádza Opel rovno s jej ostrou verziou OPC. Koncepčne sa nič nemení, napriek tomu sa novinka dynamikou dotiahla na pôvodnú limitovanú edíciu Corsa OPC Nurburgring.
Po roku tu máme opäť rebríček najúspešnejších modelov európskeho trhu. Jednotkou ostáva VW Golf pred Fordom Fiesta a Renaultom Clio. Náskok Golfu sa však opäť zväčšil.
Piata generácia modelu Opel Corsa pozná svoje ceny. Za základnú verziu s benzínovým motorom 1.2i zaplatíte 7990 eur.
Prvé informácie o novej Corse poskytol Opel už v lete. Spolu s jej svetovým debutom na autosalóne v Paríži však uvoľnil aj podrobné technické a prevádzkové údaje.
Piata generácia Oplu Corsa nie je síce od základu novým autom, ale rozsah zmien ďaleko prevyšuje to, čo nedávno predviedol Volkswagen so svojím Polom.