Pri obidvoch opravách budú obnovované úseky čiastočne uzavreté a premávka na nich bude vedená striedavo a riadená svetelnou signalizáciou.
Most pri Hornej Strede podstúpi komplexnú opravu prvýkrát od svojho postavenia, takmer po 40-tich rokoch.
Dodávateľ v januári odstránil zvyšky pôvodného mosta a následne vytvoril dočasný umelý ostrov. Ten v týchto dňoch slúži ako pracovná plošina i ako základňa na razenie pilót pre nový most.
Rekonštrukcia mosta bude stáť takmer dva milióny eur. Po jej ukončení sa na most vráti aj ťažká nákladná doprava.
Celkové odhadované náklady, potrebné na riešenie kritického stavu na mostoch, presahujú päť miliónov eur.
Jedna z najrozsiahlejších tohtoročných opráv mostov sa úspešne ukončila. Most v križovatke D1 a R1 pri Trnave je hotový. Oprava stála vyše 3 milióny eur.
Oprava mosta začala na prelome augusta a septembra a ukončená bola načas.
Rekonštrukcia mosta stála vyše 730-tisíc eur, jeho zaťažiteľnosť sa zvýšila z 15 na 33 ton.
Most prešiel hĺbkovou opravou prvýkrát od svojho postavenia. Rekonštrukcia trvala necelého pol roka.
Opravu mosta prisľúbil ešte v auguste minister dopravy Jozef Ráž pri poklepaní základného kameňa obchvatu Šale.
Ľavá strana mostu je hotová, v súčasnosti prebiehajú práce na pravej. Oprava bude celkovo stáť takmer 4 milióny eur.
Vyše 90-ročný pôvodný most spájajúci obec s miestnou časťou Tatranská Štrba bol zbúraný a nahrádza ho nové premostenie.
Nový most na ulici Lesík delostrelcov dostal kvôli svojmu špecifickému tvaru prezývku "malé Apollo".
Práce prebiehajú od augusta do konca októbra 2024. Po ich ukončení sa zvýši povolená rýchlosť vlakov v úseku z 50 na 120 km/h.
Počas realizácie stavby bude doprava vedená vo voľných jazdných pruhoch v režime tri plus jeden.
Najprv sa začne oprava vonkajšej časti mosta smerom do Nitry. Odstavia sa dva jazdné pruhy a doprava bude vedená v dvojici jazdných pruhov pri strede mosta.
Rekonštrukcia prebieha na obidvoch mostoch súčasne a vyžiada si ich úplnú uzávierku od 1. júla predbežne do konca kalendárneho roka.
Rekonštrukcia mosta prebiehať v polovičnom profile, doprava bude riadená pomocou svetelnej signalizácie.
Doprava cez most na ceste I/70 bude vedená striedavo jedným jazdným pruhom.
Od pondelku 20. mája je most na Hradskej ulici v bratislavskej Vrakuni neprejazdný pre nákladné autá nad 7,5 tony.