Podľa neho momentálne nemáme možnosť kupovať palivo inde ako v Rusku.
Výpadky sa týkajú iba menších čerpacích staníc. Slovnaft tvrdí, že palív je dostatok.
Maďarsko vydalo nariadenie, podľa ktorého nemajú nárok na dotované palivo autá so zahraničnými evidenčnými číslami.
V súčasnosti podľa informácií Slovnaft Slovensko rafinérsky priemysel čelí opätovnému tlaku vysokých cien plynu a elektriny potrebných na výrobu palív.
Päť slovenských jadrových reaktorov má zabezpečené palivo na tento a budúci rok.
Maďari majú pri cenách benzínu "zafixovaný" strop. To isté žiadajú aj Nemci a urobili tak už aj Chorváti.
Vedci z americkej univerzity podľa vlastných slov vyvinuli novú metódu, vďaka ktorej bude možné na Marse vyrábať z plynov nachádzajúcich sa v jeho atmosfére raketové palivo.
Akými zásadnými zmenami práve prechádzajú čerpacie stanice Slovnaftu?
"Blikajúce" nanokryštály by podľa vedcov mohli v budúcnosti prispieť napríklad k lacnej výrobe metánu a ďalších palív.
V ďalekej budúcnosti Slnko vyčerpá svoje vodíkové palivo a vstúpi do toho, čo astronómovia nazývajú fázou "obrovskej vetvy".
Dopravcovia údajne zvažujú možnosť váženia cestujúcich skôr, ako nastúpia na lietadlo, aby šetrili palivo.
Vytvorili slovenský rekord, no vysnívaný sen sa im nepodarilo splniť.
Zmienený krok bude mať "zlý vplyv na plán distribúcie elektriny po celom pásme Gazy", uviedol Zijád Sábit, generálny riaditeľ energetickej spoločnosti v Gaze.
Oxid uhličitý sa už používa pri nových spôsoboch výroby palív, polymérov, hnojív, proteínov, pien alebo stavebných materiálov.
Tuniská nákladná loď pri nedeľnej zrážke prerazila dieru do trupu cyperskej kontajnerovej lode a spôsobila tak únik paliva do mora.
Rozpočet na likvidáciu jadrových zariadení a vyhoreného paliva chce rezort hospodárstva razantne zvýšiť. A to cez novelu zákona o Národnom jadrovom fonde.
Návšteve čerpacej stanice sa nevyhne žiaden motorista. A keďže na „pumpu“ radi nejazdíme, dotankujeme, až keď sa rozsvieti kontrolka. Koľko kilometrov máme ale vlastne ešte k dispozícii?
V Európskej únii je dnes len päť krajín, ktoré zbierajú a zverejňujú aktuálne ceny palív.
Aj keď sa ekonomike tento rok darí, dopravcovia sa stále snažia ušetriť. Dôvodom je, že za posledné desaťročie zažili len dva roky, keď im situácia na trhu skutočne priala.
Prvá rafinéria na výrobu biopalív druhej generácie by mala vyrásť na východe Slovenska neďaleko Košíc v bývalom závode Chemko Strážske.