Bratislava vybrala 17 miliónov na parkovnom. Stavajú za ne parkovacie domy, záchytné parkoviská aj infraštruktúra. Kde presne a za koľko?
Regulované parkovanie v ďalšej zóne bratislavského Nového Mesta, NM3 - Kramáre, by mohlo byť spustené v roku 2026.
Parkovaciu politiku plánuje mesto v prvej fáze spustiť len v jednej zóne, a to v centre mesta a v priľahlej sídliskovej časti.
Generálny prokurátor avizuje komplexné previerky právnej úpravy regulácie parkovania po celom Slovensku.
Dôvodom je zvýšený počet poznatkov z danej oblasti v obciach a mestách.
Presný termín spustenia systému ešte nie je daný, závisí od dokončenia procesov, predpokladá sa, že to bude počas mája.
Parkovacia politika sa od 1. mája sprísni v rozšírenom centre Zvolena a na sídlisku Západ.
Čo sa týka oblastí, ktoré sa zlepšili, najväčší posun vidia respondenti v rekonštrukcii námestí, parkov a verejných priestorov.
Hodinové parkovanie by malo stáť v Skalici v centre 70 centov, denný lístok by vyšiel na 5 eur.
Trnavu čaká sprísňovanie kontrol parkovania a aj zlučovanie parkovacích zón.
Trnavčania žiadajú, aby sa najprv vybudovali záchytné parkoviská a kyvadlová doprava z nich. Až potom by sa mala zaviesť rozsiahla celoplošná regulácia.
Zvýši sa parkovné, počet rezidentských zón, spoplatní sa parkovanie cez víkend a spoplatnené budú všetky verejné priestranstvá, určené na parkovanie.
Prieskum ukázal, že 26 percent majiteľov rodinných domov so zákazom nesúhlasí.
Mestská časť očakáva zlepšenie bezpečnosti, utlmenie dopravy i ľahšie parkovanie pre rezidentov.
Vyššie poplatky za parkovanie v Paríži sa budú odvíjať od hmotnosti auta, jeho veľkosti a výkonu motoru.
Mesto Košice zatiaľ nové parkovacie miesta budovať nechce a koľko ich skutočne chýba povedať nevie.
Hlavné mesto zavedie viaceré zmeny pravidiel v rámci systému celomestského regulovaného parkovania.
V Komárne chcú prehodnotiť aj počet vyhradených miest pre osoby so zdravotným postihnutím. Majú pocit, že sa môžu zneužívať.
Petržalka aj naďalej plánuje odťahovať autá bez platnej STK a emisnej kontroly.
Chicago je známe masovými nočnými „krádežami“ áut. Tentoraz ich ale majú na svedomí muži zákona.