V Komárne chcú prehodnotiť aj počet vyhradených miest pre osoby so zdravotným postihnutím. Majú pocit, že sa môžu zneužívať.
Petržalka aj naďalej plánuje odťahovať autá bez platnej STK a emisnej kontroly.
Chicago je známe masovými nočnými „krádežami“ áut. Tentoraz ich ale majú na svedomí muži zákona.
Bratislavskú parkovaciu politiku a systém PAAS sme doteraz len kritizovali. Teraz ich môžeme konečne aj pochváliť.
Vo frekventovaných častiach Petržalky budú môcť autá parkovať už len vo vyznačených boxoch.
Pripravuje sa vytvorenie ďalších záchytných parkovísk či výstavba nových veľkokapacitných parkovacích domov.
Krajský súd v Košiciach v stredu rozhodol, že zmluva medzi mestom Košice a bratislavskou parkovacou spoločnosťou EEI z roku 2012 je neplatná.
Systém PAAS mal byť v Starom meste uvedený do prevádzky 21. apríla, stane sa tak však až koncom mája.
Parkovacia politika začne platiť v lokalitách Tehelné pole v Novom Meste, Dvory 4 v Petržalke a Krasňany v Rači.
Zóny, kde bude zavedené regulované parkovanie so systémom PAAS, sa majú postupne rozširovať aj do iných lokalít v Bratislave.
Spustenie pôvodne avizovali na október alebo november.
Okrem zdraženia parkovania vznikla v Trnave aj nová rezidentská zóna R1, kde bude parkovanie spoplatnené 24 hodín denne.
Mestskí policajti už nebudú musieť autám dávať takzvané papuče.
Parkovisko bude mať kapacitu 160 áut a bude dôležité po zavedení mestskej parkovacej politiky.
Podmienkou pre získanie rezidentskej karty bude v Bratislave trvalý pobyt a jednoznačne preukázaný vzťah k vozidlu.
Prvými zónami budú Petržalka, Nové Mesto časť Tehelné pole či Rača lokalita Krasňany.
V Petržalke skočilo bezplatné denné parkovanie pre nerezidentov.
Prvé zóny budú v Petržalke, v Novom Meste v časti Tehelné pole či v Krasňanoch v Rači.
Ak parkovať, tak jedine s parkovacou kartou. Získať ju však môžu len tí, čo majú v Bratislave trvalý pobyt.
Trojtýždňové bezplatné parkovanie v Petržalke skončilo, "modré miesta" budú opäť prísne kontrolované.