Bez prijatia dodatku k štatútu nemôžu mestské časti zaviesť na mestských cestách I. a II. triedy, ktoré sú na ich území, parkovaciu politiku.
Podľa prokuratúry mesto prekročilo kompetencie pri určovaní postavenia rezidentov v jednom byte a ich vzťahu k prvému či ďalšiemu autu a nie je oprávnené regulovať ceny parkovania.
Zastupiteľstvo o ňom hovorilo na aprílovom zastupiteľstve, nakoniec sa však poslanci na ničom nedohodli.
Poslanci odhlasovali odloženie rokovania, kým dodatok nebude obsahovať aj pravidlá prerozdeľovania financií medzi jednotlivými mestskými časťami.
Bratislavskí poslanci prerokujú návrh dodatku Štatútu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, ktorý súvisí s parkovacou politikou.
Primátor Richard Rybníček pripúšťa, že novú parkovaciu politiku obyvatelia Trenčína vedeniu mesta zrátajú vo voľbách.
Všeobecne záväzné nariadenie platí, aby však mohli mestské časti parkovaciu politiku praktizovať, musí byť schválený dodatok k Štatútu hlavného mesta Bratislavy.
Bratislava má schválené prvé rámcové pravidlá parkovania na celom svojom území. Na otázky o novom parkovacom systéme odpovedal dopravný analytik Jozef Drahovský.
Stále viac áut, ktorým už existujúce parkoviská nestačia. Taká je situácia nielen v Bratislave, ale už prakticky v každom väčšom meste.
Bratislavská mestská časť Petržalka nesúhlasí s dodatkom Štatútu hlavného mesta SR Bratislavy o dočasnom parkovaní v meste.
V návrhu všeobecne záväzného nariadenia, ktorým by chcela Bratislava zaviesť do praxe jednotnú parkovaciu politiku v meste, sú zmeny.
O návrhu všeobecne záväzného nariadenia, ktorým by chcela Bratislava zaviesť do praxe jednotnú parkovaciu politiku, mestskí poslanci nerokovali.
Hlavné mesto Bratislava v pondelok organizuje verejnú diskusiu k parkovacej politike v meste.
Zavádzanie jednotnej parkovacej politiky bude mať podľa primátora Bratislavy Iva Nesrovnala zmysel aj vtedy, ak sa niektorá samospráva nezapojí.
Primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal tvrdí, že mesto sa blíži k finálnemu riešeniu parkovacej politiky.
Primátor Bratislavy chce predložiť návrh všeobecne záväzného nariadenia o parkovacej politike na októbrové a najneskôr na novembrové mestské zastupiteľstvo.
Po vyše dve a pol hodinovej rozprave k stavu parkovania v Košiciach a koncepcii z dielne EEI mestskí poslanci hlasovali o návrhu na uznesenie podľa jednotlivých bodov.
Podľa výstupov upravia parkovaciu politiku, ale už teraz vedia, že miest je málo. Chýbajú vo Zvolene a Trnave, ale aj v ďalších mestách, riešenia sú často pomalé a nedostatočné.
Bratislavské mestské časti Dúbravka a Karlova Ves nesúhlasia s navrhovanými pravidlami celomestskej parkovacej politiky.
Staré aj Nové Mesto súhlasia s návrhom VZN hlavného mesta o dočasnom parkovaní, ktoré môže v Bratislave aspoň formálne odštartovať očakávanú parkovaciu politiku.