Petržalka aj naďalej plánuje odťahovať autá bez platnej STK a emisnej kontroly.
Ako prvá by mala byť v Dúbravke spoplatnená lokalita Záluhy. Zámer ešte možno pripomienkovať.
Vo štvrtiach Dvory I a Dvory III všetky vozidlá musia po novom parkovať výhradne na modro vyznačených boxoch. Všade inde je to zakázané.
Bratislavskú parkovaciu politiku a systém PAAS sme doteraz len kritizovali. Teraz ich môžeme konečne aj pochváliť.
Platené parkovanie sa v Bratislave ešte v septembri rozšíri o celú Ružovú dolinu a časť Košická – Miletičova – Prievozská.
Bratislava rozbehla jednotnú parkovaciu politiku. Zatiaľ v troch zónach, pridať sa majú ďalšie.
Aby takéto množstvo áut nekončilo v centre hlavného mesta, magistrát plánuje výstavbu parkovísk typu P+R.
Mestskí policajti už nebudú musieť autám dávať takzvané papuče.
Podmienkou pre získanie rezidentskej karty bude v Bratislave trvalý pobyt a jednoznačne preukázaný vzťah k vozidlu.
Ak parkovať, tak jedine s parkovacou kartou. Získať ju však môžu len tí, čo majú v Bratislave trvalý pobyt.
Trojtýždňové bezplatné parkovanie v Petržalke skončilo, "modré miesta" budú opäť prísne kontrolované.
Petržalka plánuje pokračovať v rozširovaní rezidentských parkovacích miest a čaká, ako bude vyzerať jednotná mestská parkovacia politika.
Polícia si zobrala do hľadáčika parkovanie na miestach vyhradených pre ŤZP. Pozrite si vo videách, majitelia akých áut sa hrali na invalidov.
Autobus zbúral v Bratislave pri cúvaní stĺp verejného osvetlenia. Stalo sa tak na mieste, kde sa podnikateľ snaží za každú cenu rozbehnúť parkovací biznis.
Bratislavská mestská časť v minulosti ako prvá spustila rezidenčné parkovanie.
Týka sa najstaršieho ružinovského sídliska - 500 bytov na Nivách, a to najmä v dôsledku aktuálnych dopravných obmedzení v danej lokalite.
Úľavy pre domácich už nielen pri parkovaní ale aj v materských škôlkach. Starosta bratislavskej Petržalky Ján Hrčka svojim návrhom rozvíril emócie.
GABRIELA ROTHMAYEROVÁ: Čoraz menej ľudí chodí voliť, ich voľba je ukázať vztýčený prst. Tento ušomraný tlak však nikomu nestúpi na otlak, skôr naopak.
Vyrieši spoplatnenie parkovania o rok a pol katastrofálnu situáciu v Bratislave? To, že ľudia budú za auto platiť od 49 po 500 eur ročne vôbec nemusí pomôcť.
OLIVER BAKOŠ: Všetkých potešilo, že Andrej Kiska, napriek tomu, že odchádza z postu prezidenta, neodchádza z politiky. Za pár rokov si na takýto život zvykol.