Nové verzie elektrických SUV Peugeot e-3008 a e-5008 dostali najväčšiu batériu v triede. Podporujú tiež rýchlejšie nabíjanie.
Vznikol na čistom liste papiera, a to sa často nestáva. Nový Peugeot 3008 je však presne tento prípad.
Peugeot prišiel s naozaj exkluzívnou ponukou, ktorá sa neodmieta a ktorá robí nové auto skutočne dostupným prakticky pre každého.
Nový Peugeot 3008 je pre francúzsku automobilku prelomový model. Prináša veľa novej techniky a koncept interiéru, ktorý postupne dostanú aj ďalšie Peugeoty.
Tretia generácia tritisícosmičky je nová doslova od podlahy a elektrifikovaná tak ako nikdy predtým. Uvidíme, či prechodom na batérie príliš neriskuje.
Už v septembri ukáže Peugeot novú generáciu modelu 3008. Pôjde o radikálnu zmenu. Zodpovedá tomu aj nový i-Cockpit.
Peugeot 5008 je masívnejší a komfortnejší, model 3008 vyzerá dynamickejšie a je úspornejší.
SUV značky Peugeot sú vyhľadávané kvôli dizajnu, kvalite, úsporným motorom a predovšetkým výborným jazdným vlastnostiam.
Peugeot 3008 druhej generácie je zaujímavou voľbou v autobazároch. Oplatí sa?
Zúfalá situácia si vyžaduje zúfalé činy. Aby Peugeot udržal výrobu, vracia sa pri modeli 308 k mechanickým analógovým prístrojom, ktoré pre svoju činnosť nepotrebujú elektroniku.
Peugeot už roky úspešne surfuje na vlne SUV. Po novej generácii 2008 ho má v tempe udržať modernizácia kľúčových modelov 3008 a 5008.
Kde sú tie časy, keď Peugeot montoval pod kapoty svojich áut benzínové a naftové 6-valce. Emisné normy im dali stop. Riešenie tu však je. Nový plug-in hybrid má až 220 kW.
Doterajšie aktivity Peugeotu na poli hybridov dopadli fiaskom. Zmeniť to má nová generácia benzínových plug-in hybridov. Ako prvé ich dostanú modely 508 a 3008.
Malý crossover od francúzskej automobilky vo výbave GT láka výzorom. Najsilnejší naftový motor ponúka 180 koní. Pohon všetkých kolies však chýba.
Nová generácie Peugeotu 3008 spôsobila v porovnaní s tou predošlou revolúciu. Fádny dizajn je preč a z 3008 sa stalo dravé a dynamicky vyzerajúce SUV.
Francúzsky crossover sa stal doslova miláčikom novinárskej poroty posledného ročníka ankety Car of the Year. Získal 319 bodov a až 21 nominácií na prvú priečku.
Nebude to žiadna „šelma“, ale zákazníkov si určite nájde. Nový crossover Peugeotu s prívlastkom GT stavil na športové emócie v kombinácii s hospodárnym motorom a komfortom automatu.
Budúci rok je Peugeot pripravený zopakovať svoje víťazstvo v Dakare. A má k tomu dobrý dôvod - novú zbraň. Peugeot 3008 DKR má síce podľa nových pravidiel nižší výkon, ale zvládne viac.
Sprísnená tohtoročná metodika nárazových testov už narobila vrásky viacerým výrobcom. To však nie je prípad nemeckej a francúzskej novinky.
V októbri odštartuje predaj modelu 3008 z dielne Peugeotu. Okrem štyroch stupňov výbavy sa zákazníci môžu tešiť aj na špeciálnu športovú verziu s označením GT.