Peugeot 3008 Hybrid4 využíva tri motory a na stovku zrýchli za menej ako 6 sekúnd.
Koncern PSA musí povolať do servisov viac ako pol milióna Citroënov a Peugeotov s 3-valcovými motormi 1,2 PureTech.
Pomerne veľký elektromobil na rozhraní crossoveru a SUV sa môže pochváliť vyše 300-kilometrovým dojazdom.
Nová vysokovýkonná verzia Peugeotu 508 s prívlastkom PSE ukazuje, že razantnú dynamiku je možné spojiť s nízkymi emisiami.
Peugeot sa nemá na čo sťažovať. Jeho fabriky po nútenej odstávke nestíhajú vyrábať. Obrovský dopyt hlási najmä malý crossover 2008.
Peugeot už roky úspešne surfuje na vlne SUV. Po novej generácii 2008 ho má v tempe udržať modernizácia kľúčových modelov 3008 a 5008.
Hybridom sa nevyhne žiadna automobilka pôsobiaca v Európe. Peugeot nie je výnimkou.
Peugeot 308 má na konte už sedem rokov kariéry. Nová generácia je však v nedohľadne.
Peugeot 208 je ešte stále horúcou novinkou. Ako to však v takýchto býva, nestihol sa ešte vyliečiť z „detských chorôb“.
Po premiére plug-in hybridov a elektromobilov chystá koncern PSA lavínu mild-hybridov.
Treba sa báť naftového Peugeotu?
Peugeot 508 patrí k dizajnovo najodvážnejším modelom strednej triedy.
Toto auto síce nesie v názve číslice 2 a 8, tak ako Peugeot 208, ale nula navyše robí v tomto prípade doslova zázraky. My sme si ju vyskúšali v najdrahšej a najvýkonnejšej verzii GT.
Peugeot 208 sa rozhodol uloviť celú konkurenciu.
Šéf koncernu PSA Carlos Tavares je známym skeptikom elektromobility. Tvrdí, že prvý čistý elektromobil skupiny, ktorý nedostane žiaden iný pohon, príde najskôr v roku 2024.
V Paríži a možno aj v Trnave otvárajú šampanské. Nový Peugeot 208, ktorý jazdí na benzín, naftu aj elektrinu, je automobilovým kráľom Európy na rok 2020.
Koncom januára ohlásili automobilky Peugeot, Citroën, Opel, Ford, Range Rover, Jeep a Bentley problémy s riadením niektorých modelov.
Automobilový svet žije elektrifikáciou. Peugeot nie je výnimkou.
Nová generácia Peugeotu 208 sa dizajnom odvoláva na legendárny Peugeot 205 a je tiež nabitá technikou. Stačí to?
Peugeot predstavil novú generáciu dvestosmičky už na jarnej motoršou v Ženeve. K prvým zákazníkom však malo „trnavské levíča“ ešte ďaleko. Až teraz tu máme finálny cenník.