Sú elektromobily nutné na to, aby automobilky dosahovali nízke emisie CO2? Ako ukazujú dáta agentúry Jato Dynamics, nemusí to tak byť.
Kým dôjde k nedávno ohlásenej fúzii francúzskeho koncernu PSA a taliansko-amerického FCA, prejde ešte rok. No už teraz je jasné, že portfólio značiek by sa zúžiť nemalo.
Avizované spojenie automobiliek PSA Peugeot a Fiat Chrysler neovplyvní fungovanie francúzskej značky na Slovensku.
Taliansko-americký výrobca automobilov Fiat Chrysler a francúzska automobilka PSA Group sa spoja. Vznikne tak štvrtá najväčšia automobilka sveta.
Na výstave Salon des Véhicules de Loisirs v Paríži sa Peugeot pochválil konceptom odvodeným z úžitkového Boxera. Vybavil ho off-roadovým dizajnom, štvorkolkou a zariadením v štýle karavanov.
Kde sú tie časy, keď Peugeot montoval pod kapoty svojich áut benzínové a naftové 6-valce. Emisné normy im dali stop. Riešenie tu však je. Nový plug-in hybrid má až 220 kW.
Krátko po premiére úplne nového hatchbacku 208 predstavuje Peugeot aj jeho out-doorového súrodenca. Mieri však podstatne vyššie.
Francúzsky koncern PSA je pri chuti. Po úspešnej akvizícii Opela sa pozerá po ďalšej. Šušká sa o spoločnosti Jaguar Land Rover.
Zabudnite na starý Peugeot 508. Pôvodný klasický sedan nahrádza 5-dverový fastback. Emóciami celkom prevalcuje kompromisy, ktoré sa s krásou nutne spájajú.
Francúzsky koncern PSA plánuje ďalšiu akvizíciu. Jeho záujem o taliansko-americký konglomerát FCA mu však nevyšiel.
Elektromobilita nás donúti siahnuť do vreciek podstatne hlbšie. Aj v prípade kúpy nového elektrického Peugeotu e-208.
Ženevská štúdia Peugeotu odštartuje produkciu vysokovýkonných modelov s elektrifikovaným pohonom. Stojí za ňou oddelenie Peugeot Sport.
Nová generácia Peugeotu 208 bude prvým elektromobilom značky. A navyše, z Trnavy.
Peugeot 208 koncernovou novinkou Groupe PSA a už piatym modelovým prírastkom vo výrobnom portfóliu trnavského závodu.
Priestor a pohodlie. To zvládali francúzske automobilky vždy veľmi dobre.
Peugeot má v triede malých crossoverov náskok. A udržať si ho mieni aj v budúcnosti. Horúčkovito preto pracuje na novej dvetisícosmičke.
Spoločný podnik TPCA v českom Kolíne, kde automobilky Toyota, Peugeot a Citroën vyrábajú od roku 2005 malé mestské modely, čakajú zmeny.
Francúzska automobilka sa doťahuje na prémiový segment.
Koncern PSA už vo veľkom využíva platformu EMP2, teraz sa k nej však pridá druhá pre menšie modely. Napríklad Peugeot 208, Opel Corsa alebo Citroën C3.
Francúzska automobilka prekvapuje informáciou o príchode rodiny športových elektrických modelov. Na trh prídu už v roku 2020.