Ženevská štúdia Peugeotu odštartuje produkciu vysokovýkonných modelov s elektrifikovaným pohonom. Stojí za ňou oddelenie Peugeot Sport.
Nová generácia Peugeotu 208 bude prvým elektromobilom značky. A navyše, z Trnavy.
Peugeot 208 koncernovou novinkou Groupe PSA a už piatym modelovým prírastkom vo výrobnom portfóliu trnavského závodu.
Priestor a pohodlie. To zvládali francúzske automobilky vždy veľmi dobre.
Peugeot má v triede malých crossoverov náskok. A udržať si ho mieni aj v budúcnosti. Horúčkovito preto pracuje na novej dvetisícosmičke.
Spoločný podnik TPCA v českom Kolíne, kde automobilky Toyota, Peugeot a Citroën vyrábajú od roku 2005 malé mestské modely, čakajú zmeny.
Francúzska automobilka sa doťahuje na prémiový segment.
Koncern PSA už vo veľkom využíva platformu EMP2, teraz sa k nej však pridá druhá pre menšie modely. Napríklad Peugeot 208, Opel Corsa alebo Citroën C3.
Francúzska automobilka prekvapuje informáciou o príchode rodiny športových elektrických modelov. Na trh prídu už v roku 2020.
Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo – to je známe trio miniáut z českého Kolína. V budúcnosti to tak byť ale nemusí.
Je to tak. Peugeot, priekopník v oblasti naftových motorov, sa k nim v blízkej budúcnosti otočí chrbtom. Peniaze investuje celkom iným smerom.
Doterajšie aktivity Peugeotu na poli hybridov dopadli fiaskom. Zmeniť to má nová generácia benzínových plug-in hybridov. Ako prvé ich dostanú modely 508 a 3008.
Francúzi využijú na rozdiel od iných značiek domáci parížsky autosalón na plno. Chýbať nebude ani Peugeot. A okrem kombi 508 tu predstaví ešte jednu novinku. Tá je zahalená tajomstvom.
Koncern PSA má v oblasti elektromobility veľký sklz. Dohnať ho chce jednoduchou úpravou už existujúcich modelov. Prvým pionierom by sa mal čoskoro stať Peugeot 208 Electric.
Vraj naftové motory končia? Nekončia.
Ak považujte 308 GTi za príliš športovú, Peugeot ponúka menej vyhranenú verziu GT.
Nové kombi Peugeotu stavia najmä na štýle. Ale nedá sa mu uprieť ani praktická stránka veci. Pod zadným vekom ponúka 530 litrov pre náklad.
Motorová apokalypsa sa šíri ako epidémia. Z dôvodu nových emisných noriem škrtajú automobilky jeden model za druhým. Najnovšie padne na oltár ekológie aj ostrý francúzsky hatchback.
Ostré hatchbacky sú o emóciách, rýchlosti a výkone. Peugeot 308 dokáže byť úsporným rodinným autom, ale aj nekompromisným cestným dravcom.
Koncern PSA končí spoluprácu s japonským dodávateľom prevodoviek Aisin. Nové modely Peugeotu, Citroënu, DS a Opelu prepriahnu na automaty spoločnosti Punch Powertrain, ktorá je v rukách čínskych vlastníkov.