Ostré hatchbacky sú o emóciách, rýchlosti a výkone. Peugeot 308 dokáže byť úsporným rodinným autom, ale aj nekompromisným cestným dravcom.
Koncern PSA končí spoluprácu s japonským dodávateľom prevodoviek Aisin. Nové modely Peugeotu, Citroënu, DS a Opelu prepriahnu na automaty spoločnosti Punch Powertrain, ktorá je v rukách čínskych vlastníkov.
Francúzsky koncern PSA, ktorý združuje značky Peugeot, Citroën, DS a najnovšie Opel, musí dohnať konkurenciu. Plánuje preto veľkú elektrickú ofenzívu.
Koncern PSA predstavil po novej generácii Citroënu Berlingo aj nový model Peugeot Rifter. Minivan je nástupcom modelu Partner Tepee, no s predchodcom ho spája len veľmi málo. Rifter má moderný dizajn, v interiéri i-Cockpit a v ponuke aj osemstupňovú automatickú prevodovku.
Nová vlajková loď Peugeotu rúca všetky tradície. Klasický sedan prepracovali v Paríži na fastback s bezrámovou konštrukciou dverí. Automobilka netají, že novinkou útočí na Audi A5 Sportback či BMW 3 GT.
Malý crossover od francúzskej automobilky vo výbave GT láka výzorom. Najsilnejší naftový motor ponúka 180 koní. Pohon všetkých kolies však chýba.
Súčasná generácia veľkého Peugeotu 508 dostane predsa len nástupcu. Premiéra sa uskutoční už v marci. Zatiaľ tu máme prvú skicu. Ukazuje nádherný sedan. Kombi príde na jeseň.
Úradujúce európske Auto roka 2017, Peugeot 3008, dostalo nedávno väčšieho súrodenca. Nová päťtisícosmička preberá všetky vychytávky, no odvezie až siedmich pasažierov.
Sto dní od prevzatia Opela francúzskym koncernom PSA oznámila automobilka z Russelsheimu ozdravný plán. Má názov Pace a počíta s radikálnym znížením nákladov, synergiou s Peugeotom a s príchodom veľkého počtu elektrifikovaných modelov.
Skupine PSA, ktorá zastrešuje značky Citroën, Peugeot, DS a čoskoro Opel, hrozí astronomická pokuta päť miliárd eur.
Zdá sa, že pikapy zažívajú renesanciu. Do tejto triedy vstupuje najnovšie Mercedes-Benz a Renault. A teraz prichádza správa, že svoje si chce z koláča odhryznúť aj Peugeot. Lenže iba v Afrike.
Peugeot modernizuje po štyroch rokoch hatchback aj kombi 308. Prinášajú bezpečnostné technológie z nových crossoverov a k tomu motory so spotrebou nižšou až o 7 %.
Európske auto roka 2014, Peugeot 308, absolvuje čoskoro prvú modernizáciu. Skôr ako vzhľadu sa týka techniky. Dostane nový diesel 1,5 BlueHDi či 8-stupňový automat. A pribudnú aj asistenčné systémy.
Po úspechu s modelom 3008 v tohtoročnej ankete Európske auto roka sa francúzska automobilka snaží využiť situáciu a zákazníkom ponúka ďalší crossover. Peugeot 5008 je v predaji už aj na Slovensku a v základnej verzii stojí 21 790 eur.
Po štyroch rokoch produkcie príde Peugeot s modernizáciou modelu 308. Je najvyšší čas. Nových zákazníkov chce tristoosmička pritiahnuť nielen dizajnovými zmenami, ale aj úplne novým dieselom.
Nová generácie Peugeotu 3008 spôsobila v porovnaní s tou predošlou revolúciu. Fádny dizajn je preč a z 3008 sa stalo dravé a dynamicky vyzerajúce SUV.
Francúzsky koncern PSA sa vlani podujal na neobyčajný krok. V reakcii na aféru Dieselgate začal so zverejňovaním skutočnej spotreby. A teraz spustil webovú „kalkulačku“, ktorá udáva „nelaboratórnu konzumáciu“ až tisíc áut.
Koncept autonómneho športového kombi ukazuje budúcnosť Peugeotu. Tak po stránke dizajnu, ako aj technológií. Asi sa je na čo tešiť. Má rovných 300 koní a autopilota.
Chápadlá aféry Dieselgate zasahujú čoraz viac výrobcov. Len pred pár dňami padol tieň podozrenia na koncern Fiat. A teraz bude čeliť vyšetrovaniu pravdepodobne aj PSA, teda Peugeot s Citroënom.
Koncern PSA rozširuje portfólio značiek. Akvizícia Opelu je vraj už na spadnutie, i keď Francúzi trochu zahmlievajú. Isté však je, že Peugeot už kúpil legendárnu indickú značku Ambasador. Do miliardovej Indie sa tak vráti po približne tridsiatich rokoch.