Extrémna prestavba spravila z plug-in hybridného Superbu pikap s posuvnými bočnými dverami, schopný odviezť tri závodné bicykle.
Vozík by sa mal umiestniť do kufra, na korbu pikapov, alebo do predného kufra elektrických pikapov. Po praktickej stránke vôbec nejde o taký nezmysel, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať.
Brabus 800 XLP Superblack má výkon 800 koní, krútiaci moment 1 000 Nm a na stovku zrýchli za 4,8 sekundy.
Prvý nový model Santany bude predstavený už v tomto roku a pôjde o masívny terénny pikap.
Segment úžitkových áut s korbou už neslúži len na pracovné účely, ale dokáže plniť aj úlohy rodinných a štýlových vozidiel a zastúpiť populárne SUV.
Značka KG Mobility je nový názov firmy, ktorá donedávna existovala pod menom SsangYong. Jej modelové portfólio je zamerané na SUV a crossovery a nechýba v ňom ani pick-up Musso.
Takúto Octaviu nepoznáte. Napokon, je jediná na svete a Škoda s ňou nemá veľa spoločného.
Pick-upy sú v Európe okrajovým segmentom, no v iných regiónoch majú silnú trhovú pozíciu.
Preraziť v triede pikapov nie je jednoduché. Kia sa na to však podujala. Zatiaľ ale nie v Európe.
Ranger nás prekvapil luxusnou kabínou a slušnými jazdnými vlastnosťami. Jeho korba sa dá využiť dokonca aj ako pojazdná dielňa.
Hilux GR Sport zaujme hlavne z hľadiska imidžu. Aj napriek vizuálnej atraktivite má však podľa nás táto verzia nastavenú cenu príliš sebavedomo.
Ranger nás zaujal množstvom praktických doplnkov na korbe a vnútorným priestorom. Naftový 6-valec mu svedčí, jazdný komfort má veľmi slušný.
Škoda mala dlhú tradíciu výroby úžitkových áut. Všetko však skončilo v roku 2001. A neuspel ani tento "tajný" projekt.
Športovo-úžitkové autá sú populárne naprieč trhmi a segmentmi. Hoci prednosti im uprieť nemožno, majú aj niekoľko nevýhod.
Pickupy v Európe nedominujú v rebríčkoch popularity. No v USA je pickup najpredávanejším autom bez prestávky už 40 rokov.
Jednou z najdôležitejších noviniek na testovanom aute je 2,8-litrový naftový motor, využívaný v Land Cruiseroch.
Tundra TRD Pro príde v USA do predaja už na sklonku tohto roku. Závodný špeciál bude mať "ostrú" závodnú premiéru vo februári budúceho roku.
Mountain Sherpa je od roku 2017 už treťou špeciálne upravenou L200-kou, ktorú pripravilo slovenské zastúpenie Mitsubishi.
Maverick je na pomery pickupov mimoriadne variabilný a prispôsobivý. Len pre zaujímavosť - asi je prvým autom so zabudovaným otváračom na fľaše.
Úpravy , použité pri verzii Mountain Sherpa posúvajú offroadové schopnosti Mitsubishi L200 do celkom iného levelu.